Skärmbreddare

Kaross, lack, lackvård, rostskydd, styling, etc.
Ulf Roland
Kontakt:

Skärmbreddare

Inlägg av Ulf Roland »

Finns det någon som kan hjälpa mej med en anvisning,instruktion eller mall på hur skärmbreddare ala Sportspacks ska monteras på en -97:a?

Tacksam för alla svar då jag tänkt lackera snart.

Tack på förhand.
Stefan

Inlägg av Stefan »

Jag ställde samma fråga när jag skulle montera min Sportpack ( se medlems-galleri, Stefan) Fick tipset att mallar finns att hämta hem från http://www.minispares.com

Se bara till att du har din printer rätt inställd så att du får ut mallarna exakt 1:1, annars får du stora problem. På varje printad bild finns en linjal så du kan dubbelkolla att måtten är riktiga. Det är bara att börja klippa och klistra. Lycka till !
mickef

Väcker liv i en gammal tråd

Inlägg av mickef »

Väcker liv i en gammal tråd
Mina lister till skärmkanterna(sportspack) har börjat lossna och tänkte höra med er veteraner vad man ska fästa dom med igen , Funderar på svart silikon på tub men kanske blir lite jävligt att få bort det nästa gång det är dags för lack , Har ni fler förslag?
mickef

Inlägg av mickef »

Ingen som har något tips?
austin65

Inlägg av austin65 »

Hallå! jag hade exakt samma fråga angående hur man passar in sportspack breddare till en 97:a och följde den angivna länken men hittar ändå inte någon instruktion. vet någon exakt vart på sidan man hittar den, surfade runt men utan några större resultat. MVH
Skriv svar