Haynes manual pdf
-
Haynes manual pdf
Ni kan ladda ner haynes manualen här om ni behöver den
https://www.dropbox.com/s/m0m7x03c7sjm2 ... manual.pdf

1275gt 75´
-
Re: Haynes manual pdf
Jag har själv hittat den på nättet när jag googlade... så gör som du vill 

1275gt 75´
de va tråkigt att man precis köpt denna bok..............Men nu kan man printa en o ha med sig när man skruvar o behöver inte vara rädd om det kommer olja o skit på den 

FYI så är den inte komplett - saknas kap. 6, 7, 8 (Clutch, transmission, driveshafts).
-
är min pdf inte komplett???? jag har bara skimmat den dvs. inte kollat på den så noga.... fan oxo
sorry boys.......

1275gt 75´
Kan undra om BMC Sweden skulle klaga om en svensk verkstadshandbok hamnar på nätet?
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
-
Om man googla haynes pdf får man GANSKA många träffar,så jag tror att haynes är medvetna, desutom är detta nog nån som har köpt haynes pdf´n och lagt ut den på nätet.jag har haft den ett bra tag, så jag kommer inte ihåg vart jag hittade den......
1275gt 75´
Den här kopian har snurrat runt ett tag, tror jag såg den första ggn för en fyra-fem år sen.computercowboy skrev:är min pdf inte komplett???? jag har bara skimmat den dvs. inte kollat på den så noga.... fan oxosorry boys.......