Äntligen en koja!
Du ska få en ordentlig match el gringo 
Henrik jo den kom i med en gång, kunde inte hålla mej hehe.
Gick väl ganska bra. Du ser det röret som sitter där nu, ja fick banka in det för mina hål satt aningens bredare..
Typiskt att semestern är slut nu när man fått tilbaka den riktiga glöden men lite ska man nog hinna med att pula me då med..

Henrik jo den kom i med en gång, kunde inte hålla mej hehe.
Gick väl ganska bra. Du ser det röret som sitter där nu, ja fick banka in det för mina hål satt aningens bredare..
Typiskt att semestern är slut nu när man fått tilbaka den riktiga glöden men lite ska man nog hinna med att pula me då med..
Det som sitter mellan "tornen" där..
Va så typiskt, när ja skulle sätta dit ramen så hade strömmen gått i garaget, är i en garage länga och kommer inte åt propparna. Men som tur va så hade jag rester från buren som var i "perfekt" längd för att banka imellan..
Den är inte svetsad eller nåt nu alltså..
Va så typiskt, när ja skulle sätta dit ramen så hade strömmen gått i garaget, är i en garage länga och kommer inte åt propparna. Men som tur va så hade jag rester från buren som var i "perfekt" längd för att banka imellan..
Den är inte svetsad eller nåt nu alltså..
[quote="johnson"]Det som sitter mellan "tornen" där..
Den är inte svetsad eller nåt nu alltså.
.
okej det sitter inte där från fabrik alltså?
eller har du fixat röret själv?
Den är inte svetsad eller nåt nu alltså.
.
okej det sitter inte där från fabrik alltså?
eller har du fixat röret själv?
dodge polara cab 1964 426 max wedge
Plymouth AAR cuda 1970. 340 six pack objekt
saknar hundkoja just nu
saknar hundkoja just nu
Framvagn
Måste förtydliga mig!
Det ser jävligt bra ut!
Hoppas henrik är på malmby i morgon så man kan snacka med han , är sugen på en framvagn själv/peter
Det ser jävligt bra ut!
Hoppas henrik är på malmby i morgon så man kan snacka med han , är sugen på en framvagn själv/peter
saknar hundkoja just nu
saknar hundkoja just nu
framram
Får kolla på din då!
pratar med han i morgon om han pallrar sig dit / peter
pratar med han i morgon om han pallrar sig dit / peter
saknar hundkoja just nu
saknar hundkoja just nu
Kunde inte hålla mej längre från att testa att slänga in motorn också.
Ett jäkla slit när man inte har motorlyft eller nåt bara en jäkla vilja å envis så går det
Satt kanon men får göra om lite motorfästen.. Detta är nog bara pga att min motor är lite nyare och lite smått andra fästen.. men i ramen passa de perfekt!

Ett jäkla slit när man inte har motorlyft eller nåt bara en jäkla vilja å envis så går det

Satt kanon men får göra om lite motorfästen.. Detta är nog bara pga att min motor är lite nyare och lite smått andra fästen.. men i ramen passa de perfekt!

min växellåda är nog lite annorlunda i fästena.. har inga skruvhål under där.. Sitter mer på framsidan. Men inget som inte går att fixa till
Samt att ja självklart hade slängt bort bakre fästet.. Ska aldrig mer städa i garaget
Min är från en 90 årsmodell..
Och föresten känner ja inget i ryggen, den är faktiskt inte så tung ändå men hade ja inte haft flippfront hade ja knappast klarat lyft den så hehe

Min är från en 90 årsmodell..
Och föresten känner ja inget i ryggen, den är faktiskt inte så tung ändå men hade ja inte haft flippfront hade ja knappast klarat lyft den så hehe