Hayabusa mini bygget går vidare!!!
Re: Hayabusa mini bygget går vidare!!!
Hej,är ditt bygge till salu sen,jag kör bärgare i Helsingb rog är du ute eftre en hayabusa motor? vi har en krockad busa 06:a på jobb körde in i en bil ramen sprack men motorn har klarat sig blir skrot. Lycka till komihåg ja är alltid sugen på den vid salu
Re: Hayabusa mini bygget går vidare!!!
Junior_Fritz skrev:Hej,är ditt bygge till salu sen,jag kör bärgare i Helsingb rog är du ute eftre en hayabusa motor? vi har en krockad busa 06:a på jobb körde in i en bil ramen sprack men motorn har klarat sig blir skrot. Lycka till komihåg ja är alltid sugen på den vid
Senast redigerad av guztaw den 17 januari 2025 kl. 17:32, redigerad totalt 1 gånger.
http://www.snowrider.se/default.asp?pag ... asp?ID=635'Helipop skrev:kanm an få 700 hästar i en busamotor? borde det inte bli härdsmälta då? =)
read and weep
There is no day like kicking ass day
Re: Nja..
På 170 kg MC eller 600 kg bil ?hayabusan klarar ju 700 kus på orginallådan..
Re: Nja..
tellskog skrev:På 170 kg MC eller 600 kg bil ?hayabusan klarar ju 700 kus på orginallådan..
det är nog snarare kopplingen som tar stryk mer än lådan.. jag har inte tänkt att ta ut mer en 350-400 max ur min...
NYA leksaker!!!
Nu har köp djävulen slagit till igen
med en ny köpt hayabusa motor i garaget gick jag loss på PLMINI och köpte all exteriör nytt .....nya gångjärn glasfiber baklucka ny belysning runt om ny krom rubbet..
plus att jag beställde nya glasfiber dörrar jag suktat länge efter
så nu är jag lite fattigare men öj på så bra humör..
och dom säger att pengar inte ger en lycka..
Tack alla som hjälper mig
extra tack till
Junior_Fritz
Swedespeed
Z-cars

med en ny köpt hayabusa motor i garaget gick jag loss på PLMINI och köpte all exteriör nytt .....nya gångjärn glasfiber baklucka ny belysning runt om ny krom rubbet..
plus att jag beställde nya glasfiber dörrar jag suktat länge efter

så nu är jag lite fattigare men öj på så bra humör..
och dom säger att pengar inte ger en lycka..

Tack alla som hjälper mig
extra tack till
Junior_Fritz
Swedespeed
Z-cars
- Litenmentuff
bilder...
Jo bilderna kommer...
det är så att jag är den lyckliga ägaren av det första race kittet som någonsin tillverkats..
har blivit lite sponsrad ifrån zcars och därför sålde jag mitt gamla kit dom tillverkar alltså ett uppstyvat helbärande racekit speciellt för mig.. .. det nya är på g... snart har jag grejerna här och då ska jag lägga upp en massa bilder.. nu finns det inte mer än en våldtagen hundkoja och en motor i garaget
Annars kan ni ju komma till elmia i april ..då ställer jag ut den
alla som missade zcars i stockholm kom dit då.. vi har 2-3 bilar som kommer köras där oxå HEHE
/G
det är så att jag är den lyckliga ägaren av det första race kittet som någonsin tillverkats..
har blivit lite sponsrad ifrån zcars och därför sålde jag mitt gamla kit dom tillverkar alltså ett uppstyvat helbärande racekit speciellt för mig.. .. det nya är på g... snart har jag grejerna här och då ska jag lägga upp en massa bilder.. nu finns det inte mer än en våldtagen hundkoja och en motor i garaget
Annars kan ni ju komma till elmia i april ..då ställer jag ut den

alla som missade zcars i stockholm kom dit då.. vi har 2-3 bilar som kommer köras där oxå HEHE
/G
Nya kittet är nästan färdigt"""
Nu är tillverkningen av nya kittet nästan klart.. detta är innan det skickades på lackering!!!
http://www.hundkoja.com/bildarkiv/displ ... en%202.jpg
http://www.hundkoja.com/bildarkiv/displ ... en%202.jpg
-
svar på tal
det är innan kittet gick till lackering så kedje diffen och allt annat ska ju på sedan
173hk x 5 = 863kg
bara o lasta i bilen lite inför vägningen:-)
173hk x 5 = 863kg
bara o lasta i bilen lite inför vägningen:-)