Projekt Miss Piggy
Re: Projekt Miss Piggy
Kul!
Grattis!
Grattis!
Instämmer, riktigt nice 

Japp, det är dina som sitter på, här kommer en bild från sidan så du ser hur det ser ut!Kanske tveksamt om de går igenom, har du inga orginalare som du kan ha på bes.? Antar att det är mina före detta fälgar du satt på?

clubman 1330
-
jasså du har igång den nu! Skoj att se. Får komma till Lödde träffen en vecka. Nu kommer dock inte jag vara där på två veckor med min men...
det är tisdagar från fem-sex ungefär till ca nio
det är tisdagar från fem-sex ungefär till ca nio
Och det är väl i sin tur mina gamla fälgar!? Kul att de sitter på en koja igen och inte bara ligger i garaget. Ser riktigt bra ut på din bil!Manne skrev:Kanske tveksamt om de går igenom, har du inga orginalare som du kan ha på bes.? Antar att det är mina före detta fälgar du satt på?
/ Manne

Visst är det dina ex. Grozzny, tyckte det blev för brett på min.grozzny skrev:Och det är väl i sin tur mina gamla fälgar!? Kul att de sitter på en koja igen och inte bara ligger i garaget. Ser riktigt bra ut på din bil!Manne skrev:Kanske tveksamt om de går igenom, har du inga orginalare som du kan ha på bes.? Antar att det är mina före detta fälgar du satt på?
/ Manne
/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
Jag får gå på ditt förlag Manne och slänga på några standardfälgar när jag ska besiktiga. Har skärmbreddare liggandes, som jag trodde att jag skulle kunna sätta dit lite provisoriskt, men det blir mycket mer jobb...
Tack för alla kommentarer!
Nu ska blir det besiktning i nästa vecka. Får vi se om man får köra mer efter det, man är allt lite nervös...
Bryr de sig om ljudnivå i bilen? Jag har ingen inredning/dämpning så det hörs ju en del i kupén.
Tack för alla kommentarer!
Nu ska blir det besiktning i nästa vecka. Får vi se om man får köra mer efter det, man är allt lite nervös...
Bryr de sig om ljudnivå i bilen? Jag har ingen inredning/dämpning så det hörs ju en del i kupén.
clubman 1330
Tror inte att besiktningen bryr sig om ljudnivån i bilen, då dom släpper igenom bilar som låter betydligt mer än din koja, rejs bilar tex.
Grattis, ännu en koja ut på vägarna
Grattis, ännu en koja ut på vägarna

Snowmobile and minis
mini 1000 -70
volvo amazon
mini 1000 -70
volvo amazon
-
ljudnivån bryr de sig inte på...
Grattis!crowan skrev:.... ett år senare...
...
Men nu är den igång och nu känns den otroligt bra.
Härligt! snygg är den me 

Besiktning imorse och de enda de slog ner på var hög CO halt... Jag hade missförstått, jag trodde att alla äldre än årsmodell 74 var undantagna reglerna... Men man skulle visst under 4,5.... jag var mer runt 6-7
Men det känns som att det ska gå att lösa, finns väl en tråd här om tips och trix för att få ner Co halten.
Sen är det bara att köra i 2 år!
Någon som har koll på något bra ställe att köra rullande landsväg på i skåne?
Men det känns som att det ska gå att lösa, finns väl en tråd här om tips och trix för att få ner Co halten.
Sen är det bara att köra i 2 år!
Någon som har koll på något bra ställe att köra rullande landsväg på i skåne?
clubman 1330
Grattis!
Gick den igenom med de breda fälgarna?
/ m
Gick den igenom med de breda fälgarna?
/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
Nej, jag fegade ur och satte på original fälgar... Fick iofs påpekande på att de tog i stötdämparen bak istället 

clubman 1330