Trevlig Mini-man

Prata om vad du vill
Miggel

Inlägg av Miggel »

Jag handlar mycket i England, men detta har inget med Jana eller Dahlhems' service att göra. Både hos Jana och Dahlhems har jag fått bra service när jag behövde.

Det ända jag tycker ibland man bör titta på är priserna, eftersom det kan vara mycket billigare att handla in England om man shoppar smart.

Själv har jag plockad många delar hem ifrån Minisport och via Ebay, tror att halva min koja kommer ifrån detta...

Annars inget on ord om både Jana och Dahlhems...
Användarens profilbild
Mazze

Inlägg av Mazze »

Jag har beställt delar från Jana två gånger på kort tid nu. Båda gångerna kom delarna fram dagen efter! Bättre kan det knappast bli. :)

Bodins var lika duktiga på snabba leveranser, så jag kan rekommendera båda firmorna.

Känns bra att det går att få delar snabbt.
/Mazze

"If it's stuck and it's not supposed to be, WD-40 it. If it's not stuck and it's supposed to be, duct tape it."
johan_palm

Angående bra företag

Inlägg av johan_palm »

Kan rekomendera Jonas som driver företaget BSCC i lilla löddeköpinge i skåne.Handlar grejer av han och han är jäkligt duktig att fixa fram grejer. Framförallt är han billig!!!!

Sen är det ju annars att beställa driekt från england.Har gjort det lite grann och ja det är också bra. http://www.minisport.com är bra t.ex.
palman

Inlägg av palman »

jag diggar defenitivt inte dalhems..jag vet inte om dom hade en nykomling är lr vad men det funka inte för min del...skulle beställa nya brytare och grejor men han som jag pratade med tog för givit att det var samma som till alla kojjor..men när jag ringde janas så sa han att det var en tändning från en austin marina(lr vad dom heter)..
Skriv svar