Nu är det mest mek med fars blå koja men ska väl bli lite tid till min egna framöver med.
Om man tycker att 13" blir lite för mesigt på den kanske man skulle testa 18" istället kanske haha
Nu så vart motorfästen klara..
Håller på med generator fästet just nu..
Även börjat kapa och dribblat lite med drivaxlarna så får skarvas ihop senare.
Bromsar börjar ju närma sig också så måste ta tag i och kolla upp va som krävs.. Vill ju helst ha så stora som möjligt under 13"
Byggde mej en liten ram under bilen med hjul så ja kan förflytta bilen lite lättare i garaget.Även rivit av främre breddarna och frontspiolern, gör om gör rätt
Även lite fundering på att bygga om bakspoilern till något sådant här, kan passa bättre då om jag får på drag på den.
Har inte gjort nåt än merän tagit loss frontdelarna.
Den ram ja gjorde så lutade frontspoilern lite uppåt, och de gillade jag inte.. Ska få tag på ett par huvgångjärn så ja kan ha fronten mer fast när breddarna och front ska dit igen.
Nu så börja ja med lite rostskyddande färg i bilen..
Sen tog ja ju alla bromsar från swiften, tänkte bara kolla lite snabbt hur de skulle funka att sätta dit såna, å verkar inte så svårt. Får dock prata me bes gubbe först.. (bara testat nu, vet att de ej sitter i mitten )
Sen tänkte jag att det kan ju vara kul att teststarta motorn i kojan så småningom så började riva lite med elsystemet.. några få kablar mer än kojans orginal