Är såååå sugen att gå ut och börja montera.. dock måste jag läsa på lite om de momenten innan.. jag är verkligen inte en instruktionsläsare.. men jag jobbar på det!

Sudden skrev:Det här hör inte hit, men Drutten, nu när jag lärt mig lägga in bilder, så måste jag visa Mussen för dig. Jag fick ju se din praktfulla Cougar, här har du min andra pärla.
Hade samma problem, det man får göra är att man filar lite på den smala ändan av trumpeten (1:5 om jag inte minns fel). Jag gjorde det inte och nu drar man ju sig för att plocka ner skiten igen....så gör det nu medans den är nedplockade.Drutten skrev:Nu har jag äntligen fått packa upp mina delar här hemma. Det som är roligast är gummikonerna. De nya tjockisarna är 94 mm "höga" medans mina gamla ihopsäckade är 80 mm.. det betyder väl att skruttpärlan kommer hoppa upp några centimeter från backen nu??
Är såååå sugen att gå ut och börja montera.. dock måste jag läsa på lite om de momenten innan.. jag är verkligen inte en instruktionsläsare.. men jag jobbar på det!
bara att banka ur bakifrån med en stångDrutten skrev:Är det svårt att få ut kulan i toppen på trumpeten utan att skada något??
Haha, ja det verkar så, kanske blir det någon träff i sommar där vi kan rada upp åkdonen och se dem live! Både du och jag kan ju åka på både jänketräffar och europé-/engelskbilträffar, så nånstans kanske vägarna korsas.Drutten skrev:Sudden skrev:Det här hör inte hit, men Drutten, nu när jag lärt mig lägga in bilder, så måste jag visa Mussen för dig. Jag fick ju se din praktfulla Cougar, här har du min andra pärla.
![]()
vi gillar röda bilar du och jag !! Bra att det funka med bilden
![]()
Ha det gott!!
Absolut, Det jag mest är nervig för nu är att jag inte ska hinna färdigt. Men även om den inte blir klar i maj som jag strävar mot blir den nog klar under sommaren... (det blir annars tråkigt för min omgivning...Sudden skrev:
Haha, ja det verkar så, kanske blir det någon träff i sommar där vi kan rada upp åkdonen och se dem live! Både du och jag kan ju åka på både jänketräffar och europé-/engelskbilträffar, så nånstans kanske vägarna korsas.
Själv ser jag i alla fall fram emot att åka lite hundkoja till bilträffar, det blir något nytt.