Mini Moke -65
Re: Mini Moke -65
Yup, däcken är fortfarande varma, från Vintager Tyres. Och det är glasfiberfuskstolar, fast det går inte att se med blotta ögat, välgjorda!
Grattis själv var jag för snålminijanne skrev:Yup, däcken är fortfarande varma, från Vintager Tyres.

För er som vill läsa lite mer eller beställa däck så är HÄR lite info och sen ytterligare lite mer HÄR.
Måste komma förbi en gång och kolla in både bilen och stolarna, har fått en stol handknackad så jag har två stolar men man vill ju ha fyra så även hunden kan åka med

//Thomas
Dagens lästips 

- Litenmentuff
hehe skoj! nu har du dubblat värdet på moken då den är "kändis" bil 

V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? 

Snyggt den får man ju köpa
När skulle din andra artikel komma?
//Thomas

//Thomas
Vi får se...Crona skrev:Snyggt den får man ju köpa![]()
//Thomas
När blir din Moke klar då?

Troligen efter din artikelminijanne skrev:Vi får se...
När blir din Moke klar då?

//Thomas
Nu har jag äntligen fått tag på tidningen den kom ju fan inte ut som lösnummer förrän idag
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och 5 sidor var klart över förväntan starkt jobbat!
Men fakta kollen var inte riktigt lika bra, första Moken i Sverige
nja det stämmer nog inte riktigt jag är ganska säker på att det fans några redan något år innan 1970
Sen med lite nörd varning, så byggdes inte alla Portugals Mokarna i Setubal det var bara de första åren sen flyttades produktionen till Vendas Novas mer om Portugal Mokar HÄR
//Thomas

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge och 5 sidor var klart över förväntan starkt jobbat!
Men fakta kollen var inte riktigt lika bra, första Moken i Sverige

Sen med lite nörd varning, så byggdes inte alla Portugals Mokarna i Setubal det var bara de första åren sen flyttades produktionen till Vendas Novas mer om Portugal Mokar HÄR

//Thomas
Mini Moke -65
Igår fyllde Moken 50 - firades med en liten midvintertur!

Tänk den dagen vi får se Crona's Moke i snön med dubbdäck 

Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
Hipp hipp hurraminijanne skrev:Igår fyllde Moken 50 - firades med en liten midvintertur!

Glöm inte att göra tillsyn efter körning inklusive konservering så hon inte börjar tappa vikt

Det lär du aldrig få uppleva, jag gillar inte dubbdäckCooper-74 skrev:Tänk den dagen vi får se Crona's Moke i snön med dubbdäck

Eller bara: Tänk den dagen vi får se Crona's Moke...Cooper-74 skrev:Tänk den dagen vi får se Crona's Moke i snön med dubbdäck
Såja man skall skynda långsamt, men om du tittar lite åt höger så ser du denminijanne skrev:Eller bara: Tänk den dagen vi får se Crona's Moke...

[/quote]
Eller bara: Tänk den dagen vi får se Crona's Moke...[/quote]
Har sett den, flera gånger!
Bor man i rätt ände av landet så
Eller bara: Tänk den dagen vi får se Crona's Moke...[/quote]
Har sett den, flera gånger!
Bor man i rätt ände av landet så

Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!