Du skrev i del 1 av din tråd att du ändrade vinkeln på rattstången med två knutar, det låter intressant då vinkeln orginal är lite mycket busskänsla. Skulle uppskatta lite bilder på din lösning
Du skrev i del 1 av din tråd att du ändrade vinkeln på rattstången med två knutar, det låter intressant då vinkeln orginal är lite mycket busskänsla. Skulle uppskatta lite bilder på din lösning
jo tyvärr så är den inte färdig pga att sfro krävde kollaps bar stång vilket med förde lite ändringar av den ... Bilder kommer ...fler har frågat.
Skruvat hela helgen
nu är avgassystem och gasen fixad även kylningen är nästan klar....
nästa helg väntar sista elen och bromsrör ... sen är det uppstart
hej
själv sugen på sånt här bygge hur ska du besiktiga den som ombyggd eller amatörbyggd. blir det som amtörbyggd är det lika bra köpa en sprilans ny karros med en gång va har du för budget ? har löst regnad ca 250000 kr
minimini skrev:hej
själv sugen på sånt här bygge hur ska du besiktiga den som ombyggd eller amatörbyggd. blir det som amtörbyggd är det lika bra köpa en sprilans ny karros med en gång va har du för budget ? har löst regnad ca 250000 kr
jo men 250 000 om du bygger själv är rimligt med en ny kaross ...det blir ett amatörbyggt fordon
jovist jag gilar oxå mk1 + 2 med skjutrutor men min 68a ska bli mer lagom bruksbil men har en 76 över som jag inte vet va jag ska med... impulsköp. men till et z-cars projekt vill jag ha en ny karros
Vad gick satsen på med frakt o allt? alltså jag antar att den e från z-cars i England...
Kan bara säga att jag ser fram emot att få kika på färdiga produkten ^^
Natas skrev:Vad gick satsen på med frakt o allt? alltså jag antar att den e från z-cars i England...
Kan bara säga att jag ser fram emot att få kika på färdiga produkten ^^
Lycka till mvh Rasmus
beroende lite vad du söker så är det 5000:- i frakt
sen är det beroende på utrustning (bromsar etc) 75-125 000
/gustaf