Det blir bra det där! Lycka till med stötdämparna!
Ha ha... ja, när jag började med bilen så blev jag tokig på alla variationer av olika håll och riktningar.. nu mera har jag accepterat detminijanne skrev:hmmm, såg lite annorlunda ut det där... Kylaren och termostathus "åt fel håll" - det får du ta lite närbilder på
Janne, är det inte så på bilar som har eller som i detta fallet haft luftpump?minijanne skrev:hmmm, såg lite annorlunda ut det där... Kylaren och termostathus "åt fel håll" - det får du ta lite närbilder på
Ja till avgasreningen, de kom 76 pumpar in luft/syre direkt efter avgasventilerna för att få en fortsatt förbränning i avgasröret och på så sätt minska HC halten.minijanne skrev:Luftpump?
Ingen aning... får väl köpa längre kylarslang eller vända på termostathusetminijanne skrev:Det funkar säkert bra - jag har bara aldrig sett en sån rigg - var får man tag på en nyy kylare om den pajjar?
De kanske inte behöver sitta längst ner i facken utan sätt en vinkel lite högre upp ?Drutten skrev: Vill sen ta reda på hur man kan sätta bältesrullen i bakre sidofacket. Vet inte hur jag ska lösa detta med stolarna och det tränga utrymmet!!!!