Igår kom ytterligare en stor leverans från England, den här gången från Minispares. Innehöll mycket små påsar med diverse klämmor, pluttar, mojar, tröskelskydd, långt bränslerör, motorolja, huvmärke, kromlister i rutornas lister mm....
Har lite strul med Somerford. De har mailat mig 4 ordrar varav 2 exakt likadana att betala, samt dubbla batterikablar som kostar 250 spänn så de vill jag inte ha extra av... därför lär jag knappt få leveransen innan jag skickar bilen till lackfirman... trist... De ska leverera bälten, bromsrör som saknas,
En leverans är planerad till tisdag 24/4 från Moss med delarna de inte skickade i förra leveransen .... sen saknar jag Minisport som jag trodde skulle dyka upp den här veckan med min bland annat adaptern till den röööööööda Mountneyratten.
Meket igår blev 1,5 timma för mig själv.... (det var visst nån viktig hockey på tv

):
Mattan under baksätet och dörrsidorna bak är kom på plats... höll på att bli tokig när jag skulle få dit dem, höll säkert på en halvtimma och bände och svor. Jag har ju limmat på 20 mm motorrums isolering på inre hjulhusen så det blev att försöka slita bort bitar av det för att kunna skjuta in dem ordentligt. Knäckte nog några hörn på dörrsidorna men nu sitter de på plats båda två (OCH jag kommer INTE att ta bort dem igen!!!)
En trist grej var att min snygga handbromsdamask inte sitter speciellt snyggt utan mest knöligt. För att fixa det får jag skära upp mattan så jag får se vad jag gör. Dessutom blev den lite för lång då jag har köpt ett tjockt handtag som jag inte vill ha damasken över.....
Fick dit lite gummipluggar och sånt också. Den stora friskluftstunneln hindrar mig från att ha tändspolen där jag ville så den måste jag hitta ett nytt ställe att sätta... har någon några förslag så välkomna!!