Uppdatering!
Igår var vi i garaget hela dagen, skulle hänga dit allt på den som skulle med på lackeringen, dörrar, huv, baklucka, lister, breddare... Allt gick enligt plan tills vi skulle leta upp gångjärnen. De är PUTS VÄCK!!! skit också, både jag och mannen tänkte så det knakade. (Man saknar aldrig kossan förrän den inte är hemma typ). Eftersom jag har haft så mycket delar i olika lådor och även flyttat under tiden den varit nedplockad så hade vi inte nåt hopp egentligen men på gott och ont åkte vi till Svets-Jörgens garage och letade lite men där hittar nog bara Svets-Jörgen..

och han var inte med när vi letade utan på sina folk-race-äventyr med dottern.
Nåväl, lite bubbelplast och silvertejp löser det mesta...
Vilket fall så la jag en expressorder igår och beställde nya ihop med lite andra saknade delar...
De små detaljer jag upptäckte igår är att JA, kojan är hööööög... dämparna har verkligen gjort sitt... domkraften kommer under den gott och väl (kanske lite väl... ja, jag vet...) men jag kör mycket på dåliga vägar så det kanske i slutändan är tur för bilen... sen är jag en sk Rally-Kalle enligt mina vänner
Jag pumpade däcken och ful-lackade de gamla fälgarna (för att inte rosten skulle smitta

) och klämde på dem. Vill ju inte få mina yokohama lackade av misstag... Dock fick några av mina nya hjulmuttrar åka på därför jag troligen sumpat de flesta av mina gamla. Stolar och baksäte åkte ur och sen var den klar
Imorse fick kojan åka bil till lackeringen, här kommer lite foton