NU så har premiär turen gjorts och vi har äntligen visat upp bilen på elmia
nu väntar sista sfro besiktningen sen ska jag ut och åka
Besök gärna sidan http://www.zcars.se om är intresserade och boka upp er på demo turer i sommar
Jag tittade på bilarna, såg riktigt bra ut! Träffade aldrig dig Gustaw, dock din brorsa & chris…
Går det rega en monte carlo? - eller faller den under kit-car?
Ja då var jag nog på dass för jag var där hela tiden
VI har inte försökt ännu men det borde inte va något problem..
dock så får man tänka på att delarna inte får komma från samma företag men det går alltid att lösa du kan ju be din bror /mamma/ kompis köpa delarna och sen köpa dom från dom... dom behöver bara lite kvitton från fler ställen/personer...
/gustaf
De stora breddarna tillsammans med hjulen gör att den ser kaxig ut, sportstolarna och framförallt buren ger ett intryck att dehär inte bara är en patetisk showbil utan har något under huven. Och sedan eftersom du har lagt en blanksvart färg över hela, tom kofångarna, så blir den genast lite diskretare, inte lika skrytsam. Man får intrycket att du vet själv vad du kör och behöver inte bevisa det för någon. Hualigen, så förbannat underbar!
De stora breddarna tillsammans med hjulen gör att den ser kaxig ut, sportstolarna och framförallt buren ger ett intryck att dehär inte bara är en patetisk showbil utan har något under huven. Och sedan eftersom du har lagt en blanksvart färg över hela, tom kofångarna, så blir den genast lite diskretare, inte lika skrytsam. Man får intrycket att du vet själv vad du kör och behöver inte bevisa det för någon. Hualigen, så förbannat underbar!
kort o gott : jag behöver ingen förlängning
ps: även om det är tomt just under huven i detta exemplar (mittmotor)