Nu har det hänt grejer. Poodle är tillbaks från plåtslageri och har fått sig en välbehövlig genomgång men tyvärr har jag inte hunnit plåta nåt ännu. Under tiden får ni hålla tillgodo med en bild på lilla Sporty - har lagt till lite attityd på utsidan och lite renovering på insidan - nyrenoverad förgasare K&N-filter, ny thermostat, fixat lite med elen - nu funkar till och med halvljuset

, tutan tutar när man kör över farthinder men det räcker för mig. Förra helgen hände nåt kul, jag bor i ett område där det finns en hel del farthinder. Jag hade joxat lite under huven och skulle ta en provtur, svänger ut på vägen och hamnar bakom en övningskörning. Jag har jju inte brådis så jag ligger kvar och finåker. Sen kommer första farthindret och bilen börjat ruta som Putte Vickman -tuttututuuutut! Jag ligger och rotar under instrumentbrädan och försöker rycka ut diverse sladdar, nästa gupp -samma sak, och igen. Då ser jag att övningskörningen glider in åt sidan och vever ner ruan och vinkar förbi.

Jg skulle aldrig drömma om att tuta på en övningskörning men jag tänkte inte på det så om du läser det här (inte sååå sannolikt

) menändå - jag ber om ursäkt!
Men - som sagt var - lite bilder på Sporty. Så här ser han ut nförtiden:[bild]
http://www.enpudel.se/Koja/Sporty1.JPG[/bild]
Tyvärr rasade huvudkoppling-cylnindern förra veckan så han står där han står några dar nu men till helgen kanske. Ska se om jag kommer med två kojor till vårmönstringen, om jag får igång han och hittar nån som vill köra.