Då har jag varit och snackat med grabbarna på banan plus känt/tjuvtränat lite på banan.
Om någon vill testa/tjuvträna så är det fritt fram om torsdagar mellan 18:30 och 21:30 på Singelgatan i Malmö kostar inget första gången sen kostar det 50:- per gång hör gärna av er så hänger jag på.
Jag har fyra datum som jag vill att ni väljer mellan.
16/3
23/3
6/4
13/4
Skriv vilken datum som passar er bäst och om det är något datum som ni absolut inte kan så skriv det också så vi kan välja bort den helgen.
Ni kan skriva här eller skicka PM så sammanställer jag sen bokar vi så alla kan planera.
Jag tänkte mig vi skulle starta omkring 13:00 sen kör vi till 16-17 och de som vill så går vi ut och käkar något efteråt.
När själva tävlingen är slut så kommer det att ges möjlighet att testa de övriga två banorna också.
Ordningsreglerna är få men desto hårdare,
INGA silikondäck får användas på någon av banorna
Öl får förtäras i lokalen men inga fylleslag.
Som det ser ut nu med nio startande så blir totalkostnaden 250: per tävlande.
Då ingår:
1 tävlingsledare
1-2 funktionärer
Körhandtag
Kaffe/läsk
Enkel fika i form av bröd med pålägg för självservering.
Ett tips, satsa på att fixa nya däck om ni köpt en gammal 70/80 talsbil det blir inget skoj annars, har ni möjlighet att välja en bil med magnet så gör det för "vält" egenskaperna utan magnet är tyvärr lite för bra
Om ni inte köpt bil så välj en Kina bil de går som fan och sitter som klistrade på banan, kan köpas/beställas på nätet eller hos Modell Kraft i Malmö
//Thomas