bilen låter OBESKRIVLIGT högt inne i kupén, kör med kåpor men det blir någon sorts resonans i dom så jag skaMorris skrev:Hej!
Snyggt bygge med helt rätt stuk![]()
Har du hunnit känna någon skilnad efter stummonteringen av bakvagnen både för och nackdelar(oljud)?
Bytte du fälgar för stil eller funktion (breddade dom gammla för mycke utåt?)
testa öronproppar…har inte märkt någon skillnad i ljud med den nya bakvagnen

Har också testat att trycka dit lite ljuddämpningsmatta bakom förgasarna – ingen som helst skillnad typ!
Fälgarna fick ett ryck och bytte, less is more…men kanske smackar på 7x10 splits i framtiden, tror dock att den går betydligt bättre på vägen med dom jag har nu, ingen "torque steer" alls nästan och vandrar inte omkring så mycket om det är lite guppigt…
lite bilder som jag postat på 16v, orkar inte ens översätta

Finnished door, welded the little handle straight to the tab

3-point + harnesses, that is the law around here…

Battery box, steel/alloy lid, rubberised inside, bike batteri is strapped inside, ventilation hose through the floor

Gauges light up! Tested the D-pic gauge (g-meter), good fun! 0-60 – calibrating – GO! Fuses live under the black box.

Heart of the car


Rear shot showing the new exhaust routing

Cheers
//marcus