Hehe, det är nog smart att göra. Du har nog ev lite rätt där

....
Började med en invägning

(Ruskigt dålig fotograf är jag iallafall

)
Inte så många kg för att vara en bil, men kanske lite "tjockis" för att vara en koja, sedan så vägde han framaxeln, 505kg så lite framtung är den nog allt. Sedan så körde han in skönheten i hallen
Var väldigt tomt i hallen, antagligen pga deras datastrul, har varit orolig för att det skulle bli inställt hela veckan, fast deras hemsida började funka torsdagkvällen och den vänliga rösten i telefonen sa att om den funkade så var det bara att åka dit.
Jaja, han tittade och skrev, frågade lite ibland och jag svarade snällt, fast han tyckte att den var lite låg!?
Sen var det bara att vänta, vänta, vänta.... Tror nog att jag har gått ca 3km inne i deras hallar idag, sen sa han att allt verkade OK men han kunde inte få något svar från transportstyrelsen eller något sånt. Sen så skulle dom ha fika..... 20 minuter senare så dök han upp igen, eftersom jag ville ha bilen kontrollbesiktad på en gång så att jag fick köra med den. Även detta gick galant så nu är jag nog en av dom lyckligare kojaägarna i sverige idag känns det som.
Känns fantastisk bra att faktist ha rott hem projektet så här långt, nu är det bara finlir och "fria" justeringar kvar på bilen, några fler hk ska jag väl hitta med tiden, fast först ska jag köra och njuta av den som den är. Just nu så vill jag inte ha någon snö, fast om ett par veckor så får det gärna komma ett par dm snö, så jag kan sladda lite med min sketna DKW
/ Erik