Sitter på hotell i Hamburg på väg mot IMM! Har idag tillryggalagt 110 mil på 14 timmar. Poodle går som ett skott. Dock problem med hydrolastic på höger sida - läcker! Är det nån som vet om det finns en pump på vägen mellan Hamburg - Calais - Dover - Birmingham? Tror vi fixar det men för säkerhets skull.
På vägen ner passerade vi en mindre karavan med kojor vid Brahehus - dom svängde av så fort att vi inte hann med och sen såg vi dom inte mer. Tre stycken - en senapsgul, en grön och en röd med vitt tak. Är ni på väg? Vi åker över från calais på torsdag morgon.
På väg!!
Re: På väg!!
Jag är rejält avis kan jag ju meddela er som är på väg ner till England nu
Jag hoppas att bilarna era håller och att inget händer och att ni sedan bjuder på en massa massa bilder! Samt gör reklam för sidan
Cheers

Jag hoppas att bilarna era håller och att inget händer och att ni sedan bjuder på en massa massa bilder! Samt gör reklam för sidan

Cheers
Überroligt! Avis som in i.
Jag är bosatt i Helsingborg ett tag till så om ni kommer med färjan från Helsingör och behöver vila så finns det plats till era tält i trädgården^^
Jag är bosatt i Helsingborg ett tag till så om ni kommer med färjan från Helsingör och behöver vila så finns det plats till era tält i trädgården^^
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
110 mil, då har du inte kört E4 hela vägen. Enl. uppgift är det 94 mil från S till H.
Ha det trevligt på IMM ! ! !
Optus
Optus
BMC Princess 1100 Vanden Plas 1965
Hehe - vi åkte broarna, och stannade 2 mil norr om Hamburg (jag uppskattar noggrannhetoptus skrev:110 mil, då har du inte kört E4 hela vägen. Enl. uppgift är det 94 mil från S till H.
Optus

//janne & rolle i "The Poodle"
Vi tar det som en injudan - rullar nog in runt midnatt på tisdagMinMorris skrev:Überroligt! Avis som in i.

Låter gött det Janne 
Hoppas bara du tar en massa bilder så man får se ;D
Ps. Hoppas även du hinner svara på mitt mail också annars kan vi ta det sen då du kommer hem istället Ds.

Hoppas bara du tar en massa bilder så man får se ;D
Ps. Hoppas även du hinner svara på mitt mail också annars kan vi ta det sen då du kommer hem istället Ds.