Det jag tycker är svårt är att jag har den där 76-syndromet att ta hänsyn till. Hon är tillverkad feb 76 och hittills har jag köpt delar som det vore en 76:a men nu när elsystemet närmar sig vet jag inte riktigt in eller ut?!!?

Enligt mina slutsatser har jag en MK4 men den karossen verkar ju finnas i hur många årsmodeller som helst, likaså MK3. Så ska jag då köpa en härva till en MK3:a?? Autosparks har bra info om sina härvor men finns det 2 val är det 1 för mycket för mig. Vad skiljer på dessa MK3-4-system? Är någon här insatt och kan förklara och reda ut detta? Är det backlysen eller nåt sånt som kan dras i efterhand??
Köper jag MK3-systemet får jag hela (bak och fram) för £ 135. Köper jag MK4-systemet blir det genast dyrare men får bara främre härvan. Men behöver man MK4 då jag har en tidig 76:a?? JA FÖRVIRRNINGEN ÄR TOTAL.
Tilläggas ska att jag även ska byta varenda liten kabeljävel i bilen eftersom kabelbrott (=>elfel) efter renoveringen är sånt som gör att jag kommer läggas in på psyk...