Dropplist
Dropplist
Jag håller på att ta bort all färg från taket och har nu kommit till dropplisten. När jag höll på och ta bort färg med skruvmejsel upptäckte jag att det var någon slags utfyllnad ilagd nere i kanten ut från bilen. Såg ut att vara ditsatt från fabrik. Den var iallafall så dålig att jag kunde peta bort den med mejseln.
Iallafall, efter att man har säkrat att rosten inte får fäste igen, ska man lägga tillbaka något där och i så fall vad? Ska man försöka lägga lite spackel där, verkar svårt att få det snyggt. Det är alltså nere i dropplisten som jag pratar om.
Tips ideér mottages tacksamt.
Iallafall, efter att man har säkrat att rosten inte får fäste igen, ska man lägga tillbaka något där och i så fall vad? Ska man försöka lägga lite spackel där, verkar svårt att få det snyggt. Det är alltså nere i dropplisten som jag pratar om.
Tips ideér mottages tacksamt.
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
om du ska få rätt prylar och svar på en gång så ring till en lackeringsfirma eller plåtverkstad eller nån som säljer billacker m,m så slipper vi chansa,,jag använde silicon på min men det såg ut som kitt å snyggt blev det,och JA du ska måla över det,,kolla på nya bilar dom har också sånna snygga fogar tex på innerskärmar m,m
Bilar utan Turbo suger........
Mini pickup -67
Audi A6 quattro s-line -05
Mini pickup -67
Audi A6 quattro s-line -05
Det bästa är karosserikit för det innehåller även gummi så det blir elastiskt mot karossen samt att det fäster bra på plåt. Den är övermålningsbar. Det är det som används inom biltilverkningen där det förekommer plåtskarvar. Typ i motorrum, hjulhus, underrede etc.
Koja e' coolt....men inte i skogen.