Äntligen en koja!
Får man fråga vad du fick ge för grejerna med frakt? det är så att jag också ska beställa detta widebody + bakljus.johnson skrev:Nix det kommer ifrån plmini..
Mvh Micke
Mitt project: http://www.garaget.org/gottisen
-
- Kontakt:
tänk på att lägga på moms med, eller vat som de kallar det... plussa på 17,5% på priset som står så blir du inte lika besviken när det är dags o betala! 
Frakten för ett kjolpaket har jag för mig landade på typ 40-50 pund eller nåt...
Grymt snabb o bra frakt iaf, tog bara två dar från det att de gav besked om att det var skickat!
O Micke, ska du ha bakljus med så tänk på att äldre kojor har två lampor o nyare har tre! Separet backljus, olika passform... Ska du ha till tre lampor så köpte jag o jonson fel så det finns redan här i sverige!

Frakten för ett kjolpaket har jag för mig landade på typ 40-50 pund eller nåt...
Grymt snabb o bra frakt iaf, tog bara två dar från det att de gav besked om att det var skickat!
O Micke, ska du ha bakljus med så tänk på att äldre kojor har två lampor o nyare har tre! Separet backljus, olika passform... Ska du ha till tre lampor så köpte jag o jonson fel så det finns redan här i sverige!

En helg till avverkad då.
Mest jobbat med ramen runt motorn, börjar ta form och bli stabilare.
Men lite jobbigt hela tiden i och ur med motorn, har ju ingen motorlyft eller nåt, bra träning inför sommaren det
Även gjort klar buren nu, sitter ett kryss stag och ett "under panelen"
Så synd att helgerna är så korta bara...

Mest jobbat med ramen runt motorn, börjar ta form och bli stabilare.
Men lite jobbigt hela tiden i och ur med motorn, har ju ingen motorlyft eller nåt, bra träning inför sommaren det

Även gjort klar buren nu, sitter ett kryss stag och ett "under panelen"
Så synd att helgerna är så korta bara...

-