Härmed säger jag upp mig som Moderator.
Det håller inte att radera 100-200 spam per dag.
Kan inte administratören fixa en så enkel sak
som att uppgradera inloggningen så får det
vara för min del.
Senast redigerad av nordgren den 28 april 2007 kl. 08:54, redigerad totalt 1 gånger.
nordgren skrev:Härmed säger jag upp mig som Moderator.
Det håller inte att radera 100-200 spam per dag.
Kan inte administratören fixa en så enkel sak
som att uppgradera inloggningen så får det
vara för min del.
Håller med dig du gör ett jävla bra jobb men dom här asen är värre en knott! se till & uppgradera forumet nu,snacka med basen det är dax & lämna över spaden nu!
Är det ingen som har kontakt med Ubba? Det måste ju vara möjligt för honom att ge någon annan fullständiga administratörs rättigheter? Finns ju många här på forumet som vet precis vad som ska göras.
Man vill ju helst försöka rädda hundkoja.com!
Ska se om jag kan hitta honom på hitta.se och slå honom en signal.
Häng in där ett litet tag till, jag pratade precis med Ubba och han skulle kolla i eftermiddag om han kunde fixa någon temporär lösning. På tisdag får han internet och så skulle han definitvt kunna fixa det.
Han var även med på att lämna över med administratörsrättigheter till fler personer. Jag tycker personligen att ni som har varit moderatorer har gjort ett kanon jobb och hoppas att ni kan tänka er ett fortsatt arbete!
Kan helt klart förstå moderatorerna i sånt här läge, måste kännas hopplöst! Bra jobbat iaf!!
Men ja ger inte upp detta forum iaf
Lösningen kan ju va på väg
Jag har kontaktat ubba och han har taskigt läge då han nyss flyttat och har inte internät men han skulle kolla på det när han fick möjlighet. Försöker radera så mycket som det gå men har inte haft tid det senaste dagarna och nu sitter jag här och vet inte hur mycket man har raderat. ska försöka hinna med att gå in nån gång om dagen så det inte blir för mycket.
äntligen har jag fattat hur man förminskar bilder så att de går att ladda upp. på medlems-galleriet. så nu har jag lyckats få upp 3 bilder så länge (kommer fler sen) eftersom jag börjar bli lite stressad ska iväg under helgen och har inte fått något gjort. Men titta gärna in bland mina 3 bilder i Galleriet.
Ha en trevlig helg.