Playmini med dubbla sidepipes=D

Motorproblem, trimning, transmission, etc.
Westford

Playmini med dubbla sidepipes=D

Inlägg av Westford »

Någon som vet om detta är ett bra paket?

http://www.minisport.com/classic-mini-s ... oduct.html

Måste ju bli mysigt ljud iaf=P
Fredrik

Inlägg av Fredrik »

Det ser bra ut. Jag har ett liknande.

MVH Fredrik
Användarens profilbild
johnson

Inlägg av johnson »

Trodde det att när de stod sidepipes att det gick ut vi trösklarna, men det är de inte väl? hade vart lite annorlunda iaf:D
mickef

Re: Playmini med dubbla sidepipes=D

Inlägg av mickef »

Westford skrev:Någon som vet om detta är ett bra paket?

http://www.minisport.com/classic-mini-s ... oduct.html

Måste ju bli mysigt ljud iaf=P
Länken funkade inte men jag tror att det är ett sådant som jag har på min -97:a och det blir ett underbart ljud (öppet luftfilter oxå)
Samt att det ser förbannat snyggt ut
Westford

Inlägg av Westford »

johnson skrev:Trodde det att när de stod sidepipes att det gick ut vi trösklarna, men det är de inte väl? hade vart lite annorlunda iaf:D
Klart det ska komma ut precis bakom förardörren:D
lars90

pris ?

Inlägg av lars90 »

hejsan lästa din tråd och såg att din länk gick till en hemsida jag besökt ofta men vet du vad det kostar att skicka saker från england där firman ligger ??
Westford

Re: pris ?

Inlägg av Westford »

lars90 skrev:hejsan lästa din tråd och såg att din länk gick till en hemsida jag besökt ofta men vet du vad det kostar att skicka saker från england där firman ligger ??

Det är ganska dyrt har jag för mig. Mellan 1-10kg kostade runt 400 hundra svenska kronor. Har inte beställt blåset än så jag vet inte vad det skulle kosta. Men du kan ju prova & beställa så står det i pund.
Användarens profilbild
igel_son
Kontakt:

Inlägg av igel_son »

Jag har exakt ett sånt kit hemma :D skitsnyggt är det, men de ligger kvar i lådan än :roll:
Westford

Inlägg av Westford »

igel_son skrev:Jag har exakt ett sånt kit hemma :D skitsnyggt är det, men de ligger kvar i lådan än :roll:
Det står ju side exit på hemsidan men det är väl att det kommer ut på vänster sida bak? Inte framför bakhjulet väl?

Vad kostade frakten och var köpte du ditt någonstans?
Hans L

Inlägg av Hans L »

Jag tror också att det är precis så, alltså att röret kommer ut baktill på vänster sida. Även bilden hos Mini Sport tyder på det. När jag köpte mitt RC-40 system så kunde jag välja mitten eller vänster sida. Jag valde vänster eftersom det är originalutgången. Mitten ser kanske tuffare ut. Dubbla rör till vänster lär ju bli både original och snygg-tufft!
Hans L
Användarens profilbild
igel_son
Kontakt:

Inlägg av igel_son »

Westford skrev:
igel_son skrev:Jag har exakt ett sånt kit hemma :D skitsnyggt är det, men de ligger kvar i lådan än :roll:
Det står ju side exit på hemsidan men det är väl att det kommer ut på vänster sida bak? Inte framför bakhjulet väl?

Vad kostade frakten och var köpte du ditt någonstans?
Jag minns inte vad frakten kostade... :roll: Jag köpte det på minisport.com och fick hem det på under en vecka! Beställde nya speglar på samma gång :wink:

Bild
Westford

Inlägg av Westford »

Ser i alla fall skitsnyggt ut även i verkligheten:P
Skriv svar