_clubman_ skrev:vars har alla moderatorer tage semester nånstans då?
Ursäkta var iväg några timmar på stan med min son
men det ska inte upprepas... ska sitta här och radera
spam resten av livet... har bara hunnit radera ca: 500 st än
Kanske dags för en modifiering av registrering av användare. Jag har på mitt forum lagt in en VIPcode som finns på min websida. Ingen användare kan registreras utan att ange denna. Detta håller borta robotar och andra fulregistreringar.
ja det börjar bli lite jobbigt det här,jag tycker så här,om inte ubba är/har tid att underhålla forumet som han själv säkert vill så tycker jag att han kan ge nån annan typ Nordgren tex större befogenhet att modifiera/spärra användare på detta forum,är/ska ju inte vara så svårt har jag hört att ändra så att man slipper alla dom här som har program och datorer som sitter och skickar spam,,men de e ju va jag tycker...........
ja jag har ansökt som moderator men ej fått svar..........................jag är inne här istort sett varje dag så jag har kunna raderat hur mkt som helst
Alltså det finns ju tusen lösningar, bara man tar sig lite tid och fixar ihop det. Jag tycker inte att det ska behövas fler moderatorer, jag tycker att vi ska ta tjuren i hornen och bara fixa det lilla hålet i koden.