Jag hade ett helvete att få på min...Då där inet är ngn passform och den typen jag har iallafall är stortsett gjord av kapsyler....

Tydligen ska man få tag i rovers kofångare. lite mattare men rostar inte upp så lätt som dessa kromade gör...
Hej, stötfångarna är lika fram och bak på dom "vanliga" kojorna, så kan man tolka fram å bak....men har du verkligen 5 fästen i bak??Kirill skrev:Har nog samma leverantör som MECA eftersom istort sett alla delar såg likadana ut ;D Sen om det skiljer sig i pris det har jag inte orkat kollat än :/Pera skrev:Har hittat ett till ställe nu som säljer lite delar.. sök på google efter AD-Center, det finna i ganska många städer faktist, så har du tur så finns det nära dig
![]()
Men jag vart lite lurad först då jag beställde min stötfångare (Fram och Bak stod det) så jag trodde jag hade beställt två st men fick bara ENNackdelen var att det fanns bara 3 fästen på denna mot för 5 som jag hade på den gamla så tänk er för
Yees, jag har 5 fästen bak i plåten som går ner till mellanplåten och min gamla stötfångare hade 4 fästpunkter som man använde för att skruva fast mellanplåten! Det 5:e hålet var bara en vanlig bult som mittenbulten användes för att hålla fast mellanplåten mot chassit... förstår du hur jag menar?E.T. skrev: Hej, stötfångarna är lika fram och bak på dom "vanliga" kojorna, så kan man tolka fram å bak....men har du verkligen 5 fästen i bak??