Hjääälp rost!

Kaross, lack, lackvård, rostskydd, styling, etc.
johan_palm

Inlägg av johan_palm »

Har du fått på den än?
Jag hade ett helvete att få på min...Då där inet är ngn passform och den typen jag har iallafall är stortsett gjord av kapsyler.... :)

Tydligen ska man få tag i rovers kofångare. lite mattare men rostar inte upp så lätt som dessa kromade gör...
John Doe
Inaktivt konto

Inlägg av John Doe »

Lånar tråden ännu mera nu ;D

Men kan återkomma med bilder och sådär eftersom det är Två nya delar som ska passas in på en gammal sak :lol: Antingen så går det bra eller så går det dåligt :roll:
Användarens profilbild
E.T.

Inlägg av E.T. »

Kirill skrev:
Pera skrev:Har hittat ett till ställe nu som säljer lite delar :D .. sök på google efter AD-Center, det finna i ganska många städer faktist, så har du tur så finns det nära dig :D :wink:
Har nog samma leverantör som MECA eftersom istort sett alla delar såg likadana ut ;D Sen om det skiljer sig i pris det har jag inte orkat kollat än :/

Men jag vart lite lurad först då jag beställde min stötfångare (Fram och Bak stod det) så jag trodde jag hade beställt två st men fick bara EN :oops: Nackdelen var att det fanns bara 3 fästen på denna mot för 5 som jag hade på den gamla så tänk er för ;)
Hej, stötfångarna är lika fram och bak på dom "vanliga" kojorna, så kan man tolka fram å bak....men har du verkligen 5 fästen i bak??
John Doe
Inaktivt konto

Inlägg av John Doe »

E.T. skrev: Hej, stötfångarna är lika fram och bak på dom "vanliga" kojorna, så kan man tolka fram å bak....men har du verkligen 5 fästen i bak??
Yees, jag har 5 fästen bak i plåten som går ner till mellanplåten och min gamla stötfångare hade 4 fästpunkter som man använde för att skruva fast mellanplåten! Det 5:e hålet var bara en vanlig bult som mittenbulten användes för att hålla fast mellanplåten mot chassit... förstår du hur jag menar? :oops:
Skriv svar