Vem sköter sidan nu?!

Prata om vad du vill
John Doe
Inaktivt konto

Vem sköter sidan nu?!

Inlägg av John Doe »

Då inga mods verkar synas längre och Ubba är spårlöst försvunnen så undrar jag vem som driver sidan?! Eller sköter den sig själv?

Skickade in min pärla för att den skulle få hamna på galleriet men den har inte kommit upp än så :/

Någon som har kontakt med Ubba kan väl kolla upp hur det står till med honom?! Dels så att vi får ett stopp på dessa spammare (behövs bara ett filter eller två) :wink:
Jesse

Inlägg av Jesse »

Babas som är modd såg jag senast idag online!

Men skulle det inte bli nån efterträdare till Ubba pga att han hade inte tid nå mera samt tappat intresse??
johan_palm

Inlägg av johan_palm »

känns som sidan håller på att dö ut...
John Doe
Inaktivt konto

Inlägg av John Doe »

Mjoo och det tycker jag Verkligen inte om :cry: Så finns det något vi kan göra för att få mera liv i sidan?!
johan_palm

Inlägg av johan_palm »

ja det är ju om ngn kan sådant här med hemside programering och sådant.Jag är inte haj på det men här måste vara några som kan. Vet inte om Sidan är överlämnad till ngn som kan eller inte.För det står ju fortfarande som första sida att Ubba sköter den och det är ju isåfall fel.
John Doe
Inaktivt konto

Inlägg av John Doe »

Jag har iaf skött om div. PhpBB forum men sen vad som krävs utöver det när det gäller hemsidan det vet bara Ubba!

Hade varit roligt med en liten shop bla där man kan köpa saker till kojan sin med tryck gällande sidan! Framtidsvisioner finns det nog gott om, gäller bara att lämna över till rätt folk :wink:
Användarens profilbild
Hylsan
Administratör

Inlägg av Hylsan »

Har också viss erfarenhet av phpBB å php:ar lite i jobbet å så.
Så om det behövs hjälp så är det bara att hojta.

Vill heller inte att sidan ska dö, då det alltid är bra med ett svenskt forum att ställa frågor på. Sen skulle man också behöva lite reklam på rätt ställen för att locka hit fler folk, men det är en annan historia.

/Hylsan
Skriv svar