Känns som att jag får gå ut och ta en bild på behållarna där, eftersom i pärmen jag har så ska det finnas 2 behållare! Jag har bara en som liknar denna och sen en stor behållare som är genomskinlig!
Men det kanske är där det diffar från MKI och MKII:orna
Och slangen såg rätt bra ut, förutom att den var gammal och risig
Kopplingen har en mer plåtburk om ja inte missminner mej?
Slangen kan va en uring, min såg bra ut me, å bulan går tillbaka när man släppte pedalen..
Men svårt att säga, de kan vu va många orsaker som du säkert märkt
Får hoppas att jag får sakerna från BSCC snart så att hon får komma in på service för växellådan, då får Hasse som ska ta hand om den biten även fixa detta! Må hända vara lätt, men lämnar hellre bort henne tills jag vågar ge mig på det själv
.........och slangen skall sitta kvar!
Vitsen med att skruva loss slavcylindern är att du kan vända den så att luftnippeln är högsta punkten och att den luft som ev finns i cylindern är det första som kommer ut när du öppnar luftskruven!
Det här med luftning Återkommer ofta. Koppling som broms. Skall vi inte försöka skriva ihop nÅn guide som jag erbjuder mig att sen Lägga upp pÅ
nätet ?
kerguelair skrev:Det här med luftning Återkommer ofta. Koppling som broms. Skall vi inte försöka skriva ihop nÅn guide som jag erbjuder mig att sen Lägga upp pÅ
nätet ?
err..hade inte tänkt skriva nàt alldeles själv. Snarare att vi slog ihop kunskaper. Mina är ju lite klena
Kul att ni ocksà tänkt pà en guide. Vore smidigt. Luftning, tändning, fjädring och sànt som àterkommer hela tiden.
Why do the English drink warm beer? Lucas made the refrigerators, too.