Hayabusa mini bygget Del 2
Ser jädrans fräsigt ut det där, härlig färg på buren/ramen. Är det standard Hayabusa motor eller är den lite tweekad?
Hur kommer det gå med vänster drivaxel 3:e bilden här över, ser ut att vara väldigt brant vinkel på den?
Väntar med spänning på första videon....
Hur kommer det gå med vänster drivaxel 3:e bilden här över, ser ut att vara väldigt brant vinkel på den?
Hälsningar
Henrik Tellskog
Mini 1293 Turbo -75
Husaberg 650 SuperMotard -03
Henrik Tellskog
Mini 1293 Turbo -75
Husaberg 650 SuperMotard -03
tja motorn har våtsump bl.a. lite större returslangar effekt system mm.tellskog skrev:Ser jädrans fräsigt ut det där, härlig färg på buren/ramen. Är det standard Hayabusa motor eller är den lite tweekad?
sen blir det powercommander (200hk)och därefter turbo/kompressor (ca 350hk)
jo det ska inte vara något problem dock så ska bilen sänkas lite kan sänka 4-5 cm till om så behövs men jag vill kunna åka på väg oxå

om ingen snäll själ kan hyvla bort alla väg-gupp...

There is no day like kicking ass day
Ursäkta min fråga, men hur reggar man dylikt monster??guztaw skrev:tja motorn har våtsump bl.a. lite större returslangar effekt system mm.tellskog skrev:Ser jädrans fräsigt ut det där, härlig färg på buren/ramen. Är det standard Hayabusa motor eller är den lite tweekad?
sen blir det powercommander (200hk)och därefter turbo/kompressor (ca 350hk)
jo det ska inte vara något problem dock så ska bilen sänkas lite kan sänka 4-5 cm till om så behövs men jag vill kunna åka på väg oxå
om ingen snäll själ kan hyvla bort alla väg-gupp...

-
-
utrolig fin men en i Norge har bygd en m turbo!!!! http://www.minibusa.no
vi är i helt olika klasser då hans är byggd utifrån teknik som är från 60-talet upphängning diff etc men lugn Erik "mcxpress"marklund är med nästa år så det blir nog norrbaggen som får slicka sårenhanshau skrev:utrolig fin men en i Norge har bygd en m turbo!!!! http://www.minibusa.no

Sen blir ju min reggad på väg

There is no day like kicking ass day