Ålder på er medlemmar?
- Litenmentuff
igel_son skrev:haha, tja... Jag reparerar AV (audio-video) utrustning. Mestandels inom proffs sortimentet. Typ broadcast kameror m.m.
wow låter skitcoolt, äkta sånt jag vill jobbamed. har tidigare jobbat som elektrikerassistent och byggt batteribackupper med larmsysem för trådlösa nätverksstationer. det var rätt coolt men då var det mest montering, man lärde sig en enhet och gjorde 120 lika dana =/
:: är bara en nyfiken glappkäft med ödmjuk attityd ::
SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
SWIFT 1.3 Gti twincam 1300 g13b clubman - saloon reggad -71 orange med silverränder
Austin mini 1000 -74 BRG + OEW tak
- 1275GTclubman
När vi ändå är igång och bumpar trådar kan jag passa på att introducera mig själv. Lova bara att inte skratta. Jag är bara 15 år och letar febrilt efter en koja som jag ska renovera.
Jag har nästan inga erfaranheter av bilar, motorer eller elektronik men jag har varit fäst vid hundkojor sedan en lååååång tid tillbaka. Jag har gjort mitt val. Min första bil ska bli en hundkoja!
Jag har nästan inga erfaranheter av bilar, motorer eller elektronik men jag har varit fäst vid hundkojor sedan en lååååång tid tillbaka. Jag har gjort mitt val. Min första bil ska bli en hundkoja!
OMG... jag fick för mig att du var typ 30 snarareschlyter skrev:När vi ändå är igång och bumpar trådar kan jag passa på att introducera mig själv. Lova bara att inte skratta. Jag är bara 15 år och letar febrilt efter en koja som jag ska renovera.

Själv är jag 24 år, pluggar för fullt och kommer gå som lärling inom byggbranschen till våren! Less på att behöva ta skitjobben inom byggnads utan vill bli fullt utbildad

Jag skyller på Mr Bean att jag ville ha en koja och sambon som är lika fanatisk som jag är i dessa tog jag tag i detta och kan väl säga att jag köpte nog Hundkojas fulaste Mini

Ciao,
38år.
Koja blev det för att min fru är totalt ointresserad av "gammel fordon" men en koja kunde hon trots detta tänka sig, har dessutom ett väldigt litet garage så man hade ju typ koja och Fiat 500 att välja på. är numera frälst på Koja. Har dock erfarenhet av engelska MC så visst är Josef lucas bekant. Pluggar just nu till Säkerhetstekniker i GBG (brandlarm, inbrott mm). Hyffsad på hydraulik från mitt tidigare yrkesliv. Faktiskt nyttjat lite av mina hydraulkontakter för att fixa hydrolasticen.
/ Manne
38år.
Koja blev det för att min fru är totalt ointresserad av "gammel fordon" men en koja kunde hon trots detta tänka sig, har dessutom ett väldigt litet garage så man hade ju typ koja och Fiat 500 att välja på. är numera frälst på Koja. Har dock erfarenhet av engelska MC så visst är Josef lucas bekant. Pluggar just nu till Säkerhetstekniker i GBG (brandlarm, inbrott mm). Hyffsad på hydraulik från mitt tidigare yrkesliv. Faktiskt nyttjat lite av mina hydraulkontakter för att fixa hydrolasticen.
/ Manne