Eftersom vi växer hela tiden från att ha varit ett litet forum till att ha blivit en samlingspunkt för Nordens alla kojeägare så är det dags att ta steget längre!
Har suttit och pratat med El_Gringo på MSN om ombyggnationer och det mesta som har med kojor att göra nu ikväll och vi kom fram att vi skulle behöva veta vad som gäller och inte. Eftersom det är olika från olika myndigheter!
Svensk bilprovning, Polisen, Vägverket osv! Därför tänkte jag att jag startar den här posten och hoppas att ni kommer komma med frågor som ni önskar ha svar på!
Alla frågor kommer att hamna i detta första inlägg då jag hinner lägga in dem dvs

Vad tycker ni? Eftersom alla säger olika så vill man gärna ge Svart på vitt om det är så att man kanske stoppas pga något som man fått godkänt från någon myndighet! Vi är ju en hel del som bygger om våra bilar osv och jag själv vet knappt vad som är lagligt eller inte på min koja och Vägverket har fortfarande inte ringt upp mig gällande mina frågor om min koja

Frågor som behöver besvaras av oss medlemmar är:
Speglar
Backljus
Säkerhetsbälten bak (Vet att det inte är lag på detta, men behöver ändå svart på vitt)
Frågor som redan är besvarade är:
Har du 10" Så behöver du inte ha vinterhjul enligt lag
Väl mött
Kirill