Är det fler än jag som inte får mailmeddelande gällande inlägg som man skrivit/varit delaktig i?
/m
Inget mailmeddelande längre....
Inget mailmeddelande längre....
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
Nu fattade jag inte riktigt..vad jag menade var att när det kommer inlägg i de trådar som jag gjort inlägg i så har det tidigare meddelats via mail, likaså om man fått personliga pm. Det gör det inte längre, felmeddelanden får jag dock fortfarande (i alla fall tidigare idag).Kirill skrev:Om det har slutat visat felmeddelande så blir jag jävligt glad om jag får vara ärlig! Jag tar på mig det fulla ansvaret att det varit såhär och har nu åtgärdat detta :wink:
/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
God kväll alla kojafantaster!
Jag har nu lokaliserat felet och det visade sig att forumet inte tyckte om att ha det två inställningar som tidigare funnits och fungerat
Jag har huvudvärk och mail har gått ut till det berörda medlemmar som kommit bort i strulet...
All heder och cred ska gå till Kail på phpbb-se.com´s forum som hjälpt mig med dessa fel
//Kirill
Jag har nu lokaliserat felet och det visade sig att forumet inte tyckte om att ha det två inställningar som tidigare funnits och fungerat

Jag har huvudvärk och mail har gått ut till det berörda medlemmar som kommit bort i strulet...
All heder och cred ska gå till Kail på phpbb-se.com´s forum som hjälpt mig med dessa fel

//Kirill
Kanon, fick precis mailmeddelande ang. ditt inlägg.Kirill skrev:God kväll alla kojafantaster!
Jag har nu lokaliserat felet och det visade sig att forumet inte tyckte om att ha det två inställningar som tidigare funnits och fungerat :?
All heder och cred ska gå till Kail på phpbb-se.com´s forum som hjälpt mig med dessa fel :D
//Kirill
/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)