nya clubman
nya clubman
har inte bmw misförståt något är det inte fronten som ska vära lång på en clubman o inte karrosen, bara en stille undran 

- Litenmentuff
Re: nya clubman
känns som att bmw inte bryr sig om hur den gamla såg ut ... utan bara kör på som dom villminimini skrev:har inte bmw misförståt något är det inte fronten som ska vära lång på en clubman o inte karrosen, bara en stille undran

V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? 

- Per_cooper
- Kontakt:
Jo verkligen! Men det lustiga är ju att man kommer undan med en sådan historieförfalskning. När jag var på den internationella provkörningen av Clubman i Madrid så var det en kollega från en stor dagstidning som tittade klentroget på mig när jag försökte förklara att Clubman var ett missvisande namn och att den borde heta Traveller eller Countryman.minimini skrev:har inte bmw misförståt något är det inte fronten som ska vära lång på en clubman o inte karrosen, bara en stille undran
Det verkar som om BMW köpt på sig namnet Countryman - och bidrar därmed ytterligare till den tidigare totala förvirringen rörande beteckningar på Mini (Classic) och MINI (BMW)

Det verkar som om BMW köpt på sig namnet Countryman - och bidrar därmed ytterligare till den tidigare totala förvirringen rörande beteckningar på Mini (Classic) och MINI (BMW)

Countryman som verkar va en suv liknande bil.
Snowmobile and minis
mini 1000 -70
volvo amazon
mini 1000 -70
volvo amazon