Jag är imponerad!
Verkligen!
Kul att det finns folk som sliter för oss andra som bara orkar göra något inlägg ibalnd och som kräver desto mer i form av fungerande forum och ständigt nya inlägg!
alla ger bara ros.då måste jag bryta den trenden lite.......
går det inte ändra färgen så man ser allting skarpare?typ inlägg som man inte kollat på m,m
vet inte om jag e lite färgblind men jag tycker det syns dåligt eller så håller man på å bli gammal
pickupkalle skrev:alla ger bara ros.då måste jag bryta den trenden lite.......
går det inte ändra färgen så man ser allting skarpare?typ inlägg som man inte kollat på m,m
vet inte om jag e lite färgblind men jag tycker det syns dåligt eller så håller man på å bli gammal
Visste inte att du kunde läsa mina tankar...funderade oxå just på om det var åldern eller datorskärmen det berodde på.....
Verkligen ni har gjort ett jätte bra arbete med den nya sidan. Men det tog ett tag för mig att hitta hit också. Hade inlogsidan som länk till förra. Kan man lägga in tydligare information på den gamlasidan om hur man hittar hit?
Phpbb har beslutat att följa en ny standard som inte tillåter länkar att öppnas i nya fönster.
Detta har att göra med att göra Internet handikapp-vänligare och tillgängligt för alla.
Dock finns det "work-arounds" så vi kollar på det men det kan ta en stund.
Har nu fixat så att alla som länkat direkt till gamla forumet inte kommer till forumet längre
/Hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"