Mini Life – Tidningen
Re: Mini Life – Tidningen
Nu är tidningen på väg, kommer till en postlåda nära dig i slutet av veckan.
(gäller endast medlemmar i MCS, övriga blir utan)
(gäller endast medlemmar i MCS, övriga blir utan)
Denna dagen - ett liv (fabror Melker)
Ska bli jäkligt kul att se den nya layouten, skulle man inte kunna lägga upp den online i ett senare skede?
Kanske skulle locka nya medlemmar…
//mackan
Kanske skulle locka nya medlemmar…
//mackan
Jag har inte fått någon tidning ännu
//mackan

//mackan
jajamänhumbug skrev:Är du medlem i Mini Club Sweden?

Då borde du ha fått den, ska kolla upp detta. Vad heter du mer än Mackan?
Jag kallas bara mackan mitt riktiga namn är: Marcus Nordblomhumbug skrev:Då borde du ha fått den, ska kolla upp detta. Vad heter du mer än Mackan?

Snart dags igen
Nytt nummer är på gång. Denna gång blir det ett temanummer om husvagnar och camping. Tidningen går till tryck den 2:e juni och ligger i postlåddan lagom till midsommar. Har ni något att berätta är det läge att skicka in det snarast möjligt, det är snart fullt.
/ Pierre K
/ Pierre K
Riktigt snyggt nummer av miniLife var det!
Men husvagnar..men vill väl släpa på såna???
Får väl va familjefäder från mörkaste småland då...

Får väl va familjefäder från mörkaste småland då...

Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
Jag går in i kategorin "Familjefäder från mörkaste Småland", har dock ingen husvagn.................Cooper-74 skrev:Riktigt snyggt nummer av miniLife var det!![]()
Får väl va familjefäder från mörkaste småland då...![]()
/ Manne
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
Det va menat som en pik åt alvesta hållet till,synd att andra tar illa upp..
Minitokig lär väl annars kunna korrigera mig om hur snabbt kojor med husvagnar kan färdas ( å det bjuder jag på).
Minitokig lär väl annars kunna korrigera mig om hur snabbt kojor med husvagnar kan färdas ( å det bjuder jag på).
Om Joseph Lucas uppfann mörkret så är det Robert Bosch som står för alla svarta hål i rymden!
har ola fixat nån husvagn än då./marcus
austin mini -75
1275 GT BANBIL -73
austin mini 1000 pickup -69
1275 GT BANBIL -73
austin mini 1000 pickup -69
visst har jag husvagn ... har jag inte blivet bort censurerad så kan du se den i nya minilife.
Det där med van och race kojan på släp bakom lät frestande... nått för nästa race
med tanke på att min kombi krok är fast bultad med 4 M8 å 6 st M6 så......................
hur snabbt man kan färdas så har jag ett hemskt minne från Fristads träffen . Alvesta - Fristad. 60 km/h som marsch hastightet.var det en backe så blev det 45-50 km/h (fordonet var en 998 med en mögelskadad Kabe comet från 64. fullastat med 2 vuxna 1 hund 1 spädbarn, öl ,barnvagn mm) trodde aldrig vi skulle komma fram.
/Ola
Det där med van och race kojan på släp bakom lät frestande... nått för nästa race

med tanke på att min kombi krok är fast bultad med 4 M8 å 6 st M6 så......................

hur snabbt man kan färdas så har jag ett hemskt minne från Fristads träffen . Alvesta - Fristad. 60 km/h som marsch hastightet.var det en backe så blev det 45-50 km/h (fordonet var en 998 med en mögelskadad Kabe comet från 64. fullastat med 2 vuxna 1 hund 1 spädbarn, öl ,barnvagn mm) trodde aldrig vi skulle komma fram.
/Ola
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.
Cooper-74 skrev: Minitokig lär väl annars kunna korrigera mig om hur snabbt kojor med husvagnar kan färdas ( å det bjuder jag på).

ska man ha fått ett nytt nummer nu, eller?Cooper-74 skrev:Riktigt snyggt nummer av miniLife var det!![]()