Idag har jag blästrat motorutrymmet och svetsat lite på fronten.
Ok, skippar den då. Ingen som vet vad den andra ska vara bra för? Har svetsat på dom nu ändå dock, det ska ju vara original!E.T. skrev:Hej
Plåten mellan hjulhus och batterilådan, där brukar det väl ligga en gummi bit mellan karossen och ramen och samla skit=rost så den borde man väl kunna vara utan iaf...
Satt och knåpade ihop en ritning nu, men så när jag ska dra den sista linjen så kraschar programmet förstås.... "#¤@%&!!!Adjuun skrev:Tror du att du skulle kunna skriva ner mått eller kanske knåpa ihop en ritning på hur spettet ser ut? har själv funderat på att bygga ett och trä vore det bästa för det har jag nästan fri tillgång till..
Tro det eller ej, men någon har lackat om min _till_ den där senapsgula... (Därefter är den burk-sprayad i blått... vet faktiskt inte vilket som är värstjohan_palm skrev:Du har samma fula orginal färg på din som jag hade på min...usch...får rysningar
Personligen avskyr jag senapsgult, brunt, orange och mossgrönt.. än mer om de är kombinerade tillsammans... Jag växte upp på 70-talet med bruna snickarbyxor i manchester-tyg :rysning:Mats skrev:Är den verkligen så hemsk?!Själv tycker jag inte att den är alltför förskräcklig, men det kanske beror på att jag har växt upp med den?
Ok, du menar att du hade behållit originalkulören?Manne skrev:Färgen är ju klart tidsenlig, olika "skit"-nyanser av gult, brunt och grönt var ju det man växte upp med. Jag hade inte lackat om min om den haft en sådan kulör. Skicket på bil/lack blir dock viktigare med nyss nämda kulörer....
/ m
Själv växte jag upp på 90-talet och har väl inte växt färdigt än så jag har ju inte direkt vuxit upp med den här kulören, menade snarare att jag kanske har vant mig vid den vid det här laget.mastermute skrev:Personligen avskyr jag senapsgult, brunt, orange och mossgrönt.. än mer om de är kombinerade tillsammans... Jag växte upp på 70-talet med bruna snickarbyxor i manchester-tyg :rysning: