update för typ sommar och hösten som varit..
Bilen har rullat hela sommarn som lånebil till en polare som haft den som jobb bil till och från bygg jobben i sthlm..
Tills startmotor gav upp... lagades rätt fort tack vare att jag kunde köpa en bättre beg. av en här på forumet.
puttra runt 1vecka med den hemma sen fick jag ångest över hur fort sommarn gick så körde ut den till meck garaget för å börja kolla om det skulle bli så jobbigt å rostlaga golvet.. dom små hålen som va så små när man titta först blev enorma så fort man börja pilla lite med hammar och mejsel
Så nu har jag kapat ur golvet då dom va så ruttna och svettsa i nya golv och kapat bort de som var kvar av trösklarna. så nu är det dags å rost måla allt under bilen och sen svettsa på trösklarna och pyssla ihop så allt ser snyggt å bra ut.. Sen är det bara dags för en om gång rost skyddsfärg på golvet i bilen.. Sen är bilen redo för att tampas med sbp igen å se vad man får å göra denna gång.
Har även insett att det blir VÄLDANS dyrt å bygga en 100hk + motor

Så har börjar spana efter en komplett färdig motor som redan är rätt rapp... Får se om jag lyckas hitta nått som är värt å köpa..
Så ska försöka hinna svettsa klar allt denna månad då det börjar bli så jäkla kallt ute nu...
Så den va en speed update vad som hänt denna sommar/höst.
Snart är det bara dags för ROLIGA saker om inte sbp får bestämma !
Har inte haft nån kamera med mig men polaren har bilder som han ska maila över nån dag så postar väl dom då..