alla kojjor från 1959 är classic resten är dåliga kopior på orginalet

så alla med en kojja från 60-70-80-90talet borde skämmas...
Jag skäms, jag skäms...Litenmentuff skrev:alla kojjor från 1959 är classic resten är dåliga kopior på orginalet60talarna är allt för moderna
![]()
så alla med en kojja från 60-70-80-90talet borde skämmas...
Så sant med pajkastningen i ett senare inlägg Crowan! Ordning i klassrummet nu...crowan skrev:Vad skulle man diskutera i den tråden? Kanske man kan lägga upp en tråd som är något om helt original bilar eller bilar med helt känd historia eller liknande?
Visst får alla ha sina åsikter mini, men jag har ju inte sagt nej eller hur? Just nu är det väldigt mycket på gång med allt som hör med hundkoja.com till! Sen så ägde jag faktiskt en MKII, så jag är lika torr som dumini2fast4u skrev:Men det är ju min personliga uppfattning, därför skulle det va trevligt med lite separat forumavdelning till oss "torrisar" med mk1 or o 2 or!
Saknar tiden då Ubba jag o resten av Halmstadgänget styrde över forumet, ledsen att säga det men ni killar är lite enkelriktade!
Vi kanske hellre kan kalla det originalbilar, eller bilhistoria? Kan man inte få prata original bara för att det inte är MK1 och MK2 ?själv tycker jag att bilens historia o utnyttjandet av gamla originaldelar/bilar o historian runt dem