Hejsan!
Har precis köpt en Mini Cooper från -95 som är importerad från Tyskland. Jag skulle vilja göra en fullservice på den snarast möjligt och undrar om nån kan tipsa om en bra verkstad i Göteborgsområdet?[/img]
Fullservice i Göteborg?
Davids Bilservice - Göteborg
Tel. 031-26 76 22
Vagnmakareg. 16, 41507 GÖTEBORG
Vagnmakaregatan finns i industriområdet i Utby/Partille.
Ring David. Han hjälper dig garanterat. Jag har lämnat min mini cooper till honom några gånger och han vet vad han gör. Han annonserar regelbundet i Mini Club Swedens tidning och han är själv medlem i klubben.
Hälsa från Mats, dalmasen med den gröna 92 coopern.
Mats
Tel. 031-26 76 22
Vagnmakareg. 16, 41507 GÖTEBORG
Vagnmakaregatan finns i industriområdet i Utby/Partille.
Ring David. Han hjälper dig garanterat. Jag har lämnat min mini cooper till honom några gånger och han vet vad han gör. Han annonserar regelbundet i Mini Club Swedens tidning och han är själv medlem i klubben.
Hälsa från Mats, dalmasen med den gröna 92 coopern.
Mats
Hör gärna av dig om du vill ljuga lite cooper eller bara utbyta "experttips" i allmänhet.
Om du inte är medlem i mini club sweden så rekomenderar jag det. Det är flertalet från Gbg trakten som träfffas en gång i månaden under vintern och en gång i veckan under sommaren.
mats.landh@gbgsd.se
eller 070-5750677
Om du inte är medlem i mini club sweden så rekomenderar jag det. Det är flertalet från Gbg trakten som träfffas en gång i månaden under vintern och en gång i veckan under sommaren.
mats.landh@gbgsd.se
eller 070-5750677
Skulle gärna vilja träffas och snacka lite grann. Dock är det lite svårt just nu då jag blev prejad av vägen för 2 veckor sedan så att hela bilen blev ramsned ...
Smet gjorde han också...!!!
Väntar ivrigt på försäkringsbolagets dom och hoppas innerligt att allt löst sig innan Mini-Meet i Halmstad. Hör av mig så fort min koja är på benen igen (eller om det blir pengar till en ny...)

Väntar ivrigt på försäkringsbolagets dom och hoppas innerligt att allt löst sig innan Mini-Meet i Halmstad. Hör av mig så fort min koja är på benen igen (eller om det blir pengar till en ny...)