kojja i Ö-Sund

Prata om vad du vill
DirtBag

kojja i Ö-Sund

Inlägg av DirtBag »

Hallå där ut i cyber rymden.

Jag har en fråga, och den lyder så här.

Är de nån här på forumet som har en BRG färgad kojja med vita stripes på huven och grön tonade rutor i Östersund.

De är ju så att jag kör tradare mellan Ö-Sund och S-vall och jag sett den här kojjan ett flertal gånger nu. är bara nyfiken på vad de är för kojja, årsmodell å så :)
pickupkalle
Kontakt:

Inlägg av pickupkalle »

Tror inte han finns med här på forumet,det är en äldre herre som brukar åka runt i den,är en mini 1000 tror jag,men vänta till sommarn har kommit riktigt så kommer du att få se många fler kojjor,finns ett gäng här uppe nu
Bilar utan Turbo suger........

Mini pickup -67
Audi A6 quattro s-line -05
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

aha ok
austin65

Inlägg av austin65 »

kan även vara en nyare modell, en 90 talare som jag har sett körandes av en ung dam
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

hmm... Jag tycker de ser ut som de är en yngre kille :)

Nu vart de många bud här, undrar vilken som har rätt :?
pickupkalle
Kontakt:

Inlägg av pickupkalle »

Tror det är hanns pappa som äger bilen men han brukar ha den lite då och då

Mini pickup -67
mickef

Inlägg av mickef »

pickupkalle skrev:Tror det är hanns pappa som äger bilen men han brukar ha den lite då och då

Den ær inte far mins utan min alldeles egna mini som jag och sambon kør . Men det finns en grøn van som rullar i stan som ægs av en ældre herre
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

Nu har jag sett en till koja i Ö-sund :)

Det är en Clubman som står upp pallad utan hjul strax före första fartkameran om man kommer från Pilgrimstad på höger sida.

Tänkte höra om det är ett renoverings objekt och eventuellt om den var till salu?
pickupkalle
Kontakt:

Inlägg av pickupkalle »

Den har han köpt av mig :) inga större fel på den,läckage på hydraulastic fjädringen,jag sålde den för 5-6 år sedan och sen har han inte använt den,tror INTE den e till salu

Mini pickup -67
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

hehe ok....., Du har ingen Hydrolastic pump man kanske kunde få låna?
pickupkalle
Kontakt:

Inlägg av pickupkalle »

nope,men hör med kalle jonssons bilservice här i östersund,han har en,kanske inte lånar ut den men han fyller säkert på åt dig

Mini pickup -67
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

Men då måste manb ju frakta bilen dit först... jobbigt
DirtBag

Inlägg av DirtBag »

Tackar så mycket för väg beskrivningen till K.Jonsonns Bilservice via telefonen :)

Har vill ha ca 500 riksdaler pga att systemet är helt tomt, om de bara var en liten påfyllning så tog han ca 200-300:-
Användarens profilbild
Per_cooper
Kontakt:

Inlägg av Per_cooper »

Jag byggde en pump av en gammal domkraft när jag behövde fylla på min fjädring, har den liggande någonstans. Annars så finns det även ett företag med pump på Södrajärnvägsgatan i Sundsvall kommer dock inte ihåg vad företaget heter.
Användarens profilbild
Mazze

Inlägg av Mazze »

Per_cooper skrev:Annars så finns det även ett företag med pump på Södrajärnvägsgatan i Sundsvall kommer dock inte ihåg vad företaget heter.

Sten Holmbergs Bilverkstad AB

S. Järnvägsg. 17

Box 6077

850 06 SUNDSVALL

Tel: 060-12 70 95

De är trevliga dessutom!

:)
/Mazze

"If it's stuck and it's not supposed to be, WD-40 it. If it's not stuck and it's supposed to be, duct tape it."
Skriv svar