vinterbils cup:en i sthlm.

Prata om vad du vill
Användarens profilbild
Litenmentuff

vinterbils cup:en i sthlm.

Inlägg av Litenmentuff »

ohoj ikväll är det vinterbilscup:en i sthlm! för er som inte vet vad det är så är det för att stilla behovet av att få busa med bilar även vintertid.. så man tävlar 100meter rakt fram i stege med utslagning. (brukar vara typ 4tävlingar på en vinter)

Ikväll blir det premiär för kojjan med sina hiskliga 30hk så är den tyvärr motorsvagaste bilen på platts.. tror den näst svagaste hade 55hk :)

ska försöka få med en kompis som tar lite foton där mini kämpar lite mot andra vinterhäckar :mrgreen:
hade även turen att det skulle vara 5min hemmifrån denna gång också ..

är ju tyvärr lite för lite snö för att kojjan ska ha en chans ikväll då vägarna är i princip torra nu.. så kommer ju inte komma långt :D

Vill ni komma å titta så är det bara höra av er..
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? :)
Användarens profilbild
minijanne
Administratör

Re: vinterbils cup:en i sthlm.

Inlägg av minijanne »

var var var var!!!!!
Användarens profilbild
Litenmentuff

Inlägg av Litenmentuff »

pm:ar svaret till dig då det inte är tillåtet å sprida vart det är egentligen men en följe bil skadar ju aldrig :mrgreen: är iallafall inte långt från där du bor...
Användarens profilbild
Litenmentuff

Inlägg av Litenmentuff »

asch kom dit lite efter 1930 och ja det va massor av bilar. men även poliser på scenen :P
så jag orkade inte stanna längre än 20min då jag hade massa annat å pyssla med istället... kallt va det också..

såg bara den lilla röda clubmannen glida iväg synd hade varit skoj å spana in pärlan.. :wink:
Användarens profilbild
minijanne
Administratör

Inlägg av minijanne »

Kände att jag möglade lite också. Kom lite tidigt så jag stod uppe vid tjorren och huttrade och såg inte Lilla Blå förrän jag var på väg hemåt och då stod ju mässing där och ritade av nummerplåtar så jag seglade iväg, vi får ta en mönstring nån annan gång:)
Användarens profilbild
G13B

Inlägg av G13B »

Låter nästan lite som SO 8)
Skriv svar