Hej! Min pojkvän och jag har en gamal mini från -95. Har inte hittat någon riktigt bra mekaniker än och vi skulle behöva en snarast. Bor i Malmö området och vore tacksamma för alla tips.
Mvh
josefin
Mekaniker södra Sverige
- Litenmentuff
Re: Mekaniker södra Sverige
kan ju vara bra och skriva vad som är fel på bilen osv då alla kanske inte kan allt... bara ett tips! och välkomna till hundkoja.com! 

Senast redigerad av Litenmentuff den 16 december 2008 kl. 17:05, redigerad totalt 1 gånger.
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? 

Kolla med BSCC . Han har bra koll på mini, kan säkert tipsa om andra också om du tycker det känns långt att köra.
clubman 1330
Hur kan man ha en gammal koja från -95 

Allt är relativt. Bilen är ju gammal i sig, snart 14 år. Beror på vad man jämför med. =)minijanne skrev:Hur kan man ha en gammal koja från -95
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
ash du slog mig MinMorris....
Med tanke på hur många nya bilar som rullar idag så tror jag att de flesta tycker att en 95:a är gammal.
/Hylsan, som åker runt i en atikvitet
Med tanke på hur många nya bilar som rullar idag så tror jag att de flesta tycker att en 95:a är gammal.
/Hylsan, som åker runt i en atikvitet

Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
- 1275GTclubman
vad har ni för problem? jag bistår gärna med hjälp jag bor bara 45min från malmö. skicka ett pm så skal ni få mitt nummer. mvh johan
Austin Mini 1275GT-1975
Alfa Romeo 156 sp3 2,5 v6 24V
Alfa Romeo 156 sp3 2,5 v6 24V