Men som sagt: Kritik, mina vänner! Kritik!

Ubba skrev:Jaha, du har sidan legat ute ett tag. Hur tycker ni, så här två veckor, nästan 100 medlemmar och drygt 200 inlägg senare att det verkar? Hur tror ni framtiden kommer se ut? Kommer ni fortsätta att besöka och skriva här eller är det mest "nyhetens behag" som lockat hittills? Jag tycker att det har blivit en kanonstart i alla fall!!! Är det något ni saknar? Vad är bra? Vad är dåligt? Vill gärna veta eftersom målet är att denna sida är att den ska vara ett självklart besök varje gång ni är ute och surfar. Håller på med en länksamling, dock är det svårt att hitta "guldkornen". Har ni någon bra länk som ni tycker ska vara med så PM:a eller maila mig gärna! Håller också på med en liten modellguide för den oinvigde.
Men som sagt: Kritik, mina vänner! Kritik!
Peder skrev:Många kanske har kojor som bleknar lite i jämförelse med den hetare sorten som paraderas här, men är det inte lite svenskt att hålla käft tills man har nått att säga, och i sällskap där man misstänker att de flesta kan mer än man själv förvärras det?
Själv har jag en otrimmad automatare vilket kanske inte är direkt race-aktigt, så jag nöjer mig med underhåll snarare än modding, och då känns det inte som man har så mycket nytt att komma med. Flera som är som jag kanske?
Bra skrivet, Crow!Crow skrev:Peder skrev:Många kanske har kojor som bleknar lite i jämförelse med den hetare sorten som paraderas här, men är det inte lite svenskt att hålla käft tills man har nått att säga, och i sällskap där man misstänker att de flesta kan mer än man själv förvärras det?
Själv har jag en otrimmad automatare vilket kanske inte är direkt race-aktigt, så jag nöjer mig med underhåll snarare än modding, och då känns det inte som man har så mycket nytt att komma med. Flera som är som jag kanske?
Själv tycker jag att det inte spelar nån större roll vilket plan
kunskapsnivån ligger.Skriva i inlägg kan man göra även om man inte e så kunnig,det kan lätta upp stämningen å släppa på det seriösa ibland.Sammtidigt så lär man känna folket på forumet.
Race eller gata,trimmad,otrimmad,moddad,orginalare eller vardagsskick tycker jag inte spelar nån som helst roll.Själv har jag bara en racekoja.
Alla har vi nåt att bidra med.För att det här ska bli ett topforum...så skriv så tangenterna glöder.
Nej, jag har väl tänkt att hålla det i denna storleken, dock kommer ju forumet att utökas allt eftersom, delst forummässigt men även eventuellt med rabatter för Er medlemmar i diverse butiker, m.m.Ola skrev:Tycker faktiskt detta forum är ett utmärkt påfund, det får en att bli lite sugen att dra igång med renoveringarna.
Håll det gärna i detta formatet , för det finns faktiskt 2 bra fungerande
hundkojeklubbar i lilla Sverige, och de behöver all stöd som finns för att överleva.
Ubba skrev:Vill gärna veta eftersom målet är att denna sida är att den ska vara ett självklart besök varje gång ni är ute och surfar.
Bergström skrev:Ubba skrev:Vill gärna veta eftersom målet är att denna sida är att den ska vara ett självklart besök varje gång ni är ute och surfar.
Det har det blivigt för mig, är här flera gånger om dagen.