Har även tänkt lägga upp en runda ner mot Smyge och Ystad....men det beror på om där är ngt intresse. men då blir det bara en runda och äta typ nere i smyge och sen vidare till ystad och uppåt sen splittras vi på eftermiddagen kvällen..men ja...skönt om ngn till vill hjälpoa till. då jag jobbar rätt mycket....
Vi får nog försöka enas om ett datum om "man" ska få ihop lite kojor med förare på t.ex Hallandsåsen.
Vad sägs om helgen om två veckor? Sista helgen i april 25, 26:e...
Söndagen den 26 April har vi tillsammans med UBCC vårmönstring i Skåne.
Mini Club Sweden startar från Höör 9.00 (vid Statoil). Vi kör till Sjöbo och stannar till på Bilbengtssons parkering för de som vill ansluta där (ca. 9.30).
Färden styrs därefter mot Tryde nostalgicafe där vi sammanstrålar med övriga UBCC-anslutna klubbar, tar en fika och kanske en titt i deras sevärda museum. För de som sedan önskar så avslutas dagen med besök på Autoseum i Simrishamn.
Frågor: Stefan, 0413-24186 eller 0707-470464
Det går kanske att hänga på där? Jag har iofs blivit medlem där, men det kanske är OK ändå? Alltid kul med många kojor.
Får jag bara igång kojjan så tänkte jag åka med på MCS vårmönstring, har gjort det för något år sedan (med upptejpad tröskel o avställd ). Men det var roligt, vi vart väl en 20 kojor.
/Hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"