woohoo hemma igen!

(okej var hemma igår kväll men orkade inte skriva här då)
Den va i bättre skick än jag trodde lite små rostprickar här och var och lite lätt skitigt och grisigt va främst bakluckan som va tråkig i nederkant. . men i övrigt så va den faktiskt riktigt fin. tändspolen hade tydligen exploderat i motorutrymmet någongång och sprutat svart gegga över allt så finns lite å göra där under huvven!
röd porrig inredning. med skjutfönster och lustiga dörr hantag. (har bara tittat på kojjor från 70tal tidigare)
Kolla motor nummer idag för det såg inte så "orginal" ut när man lyfte på huven. och det visa sig att det är en 1100mg motor = den borde va lite rappar än en 850

? 10GBR - TA - H -xxxxxx som motor nummer. Låter fan om avgassystemet men vet inte om det är "sport" eller om det läcker
bilen går väl inte sådär 100% så får väl se vad som behöver göras.
sen vad är det som är slitet om man har däcken rakt fram och det känns som om det "glappar" i ratten typ 1-2cm innan det börjar gå trögt å vrida ratten. nått drev som är slitet eller nått man kan justera?
ska fan gräva fram kamera kabeln ikväll då jag har massa bilder till min projekt tråd nu också så börjar bli lite störigt å inte kunna tömma den.
bonus är att det är en DELUXE enligt regpapprerna vad det nu innebär