HALMSTADSTRÄFF 2009
Re: HALMSTADSTRÄFF 2009
"if you arrange it, they will come".
Jag vet min Rödluva är iaf intresserad av att träffa lite andra snyggingar, både rundnosar och clubmans, sånna med tak och sånna utan och även den längre sorten, tom nudist-varianten. Hon är inte kräsen av sig
Jag vet min Rödluva är iaf intresserad av att träffa lite andra snyggingar, både rundnosar och clubmans, sånna med tak och sånna utan och även den längre sorten, tom nudist-varianten. Hon är inte kräsen av sig
Säg till när ni kör förbi! Är jag inte iväg på jobb så följer jag mer än gärna med! Kom igen halmstadsbor! Släng ihop något, verkar ju finnas sug efter att träffas.Hylsan skrev:Du kan åka med oss Joel
/Hylsan
Själv har jag aldrig arrangerat något så skulle det vara jag så skulle det bara vara en dag och plats. Sen resten ahde fått lösa sig.=) Det är jag det =) Vad mer behövs? Vad behöver ni hjälp med?
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Trying is the first step towards failure...
Austin Mini Clubman -71
Jag kommer gärna oxå, fast på endast 2 tiotummare och fläktkyld svansmotor 
/ m

/ m
Austin Mini MKII (1969)
Vespa Touring 150 (1960)
Vespa Touring 150 (1960)
Ska vi ha en träff över dagen eller ska vi tälta och ha fre-söndag?
Går det så går det!!
Är jag hemma och bilen funkar så låter tältning underbart!
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Austin Mini Clubman -71
fre-söndag kan nästan tyckas lite långt i mina öron, men en natt iaf hade varit kanon. Men visst har man 2 nätter så kan ju folk dyka upp ena dan om de inte kan den andra
-
undrar om det blir ngt?
En halmstadträff vore trevligt...
-
Det blir inget eller?
Verkar som ingen vill dra det stora lasset...synd när eldsjälar försvinner.
/Hylsan
/Hylsan
Tomas Hylander - *admin*
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
Leyland Mini1000 '78 - "Blåmesen"
Mini -72 - "The Phantom"
Mmm, jag ska nog köra förbi både götet och halmstad på fredag med min clubman=) Men tyvärr hinner jag inte stanna mer än kanske en snabblunch på mcD eller nåt sånt äckel 
Detta har egentligen inget med en träff att göra men vill bara påpeka att i sommar kommer jag förmodligen fortfarande ha en koja som fungerar någorlunda och har möjligheten att komma upp och säga hej till alla galna miniägare... =D

Detta har egentligen inget med en träff att göra men vill bara påpeka att i sommar kommer jag förmodligen fortfarande ha en koja som fungerar någorlunda och har möjligheten att komma upp och säga hej till alla galna miniägare... =D
Morris Mini -70
Austin Mini Clubman -71
Austin Mini Clubman -71
Grattis - det är sååå skönt att ha (minst) en som går! Idag körde jag min Trubbnos första gången utan stora verktygslådan i bagaget - kändes lite "living on the edge"MinMorris skrev:Mmm, jag ska nog köra förbi både götet och halmstad på fredag med min clubman=) Men tyvärr hinner jag inte stanna mer än kanske en snabblunch på mcD eller nåt sånt äckel