finns det någon club i sverige med medlemstidning. var rätt skoj när man var med i camaro klubben och fick en tidning typ 4 gånger per år med lite trevlig läsning info om träffar osv.
tips på någon sådan klubb?
miniförening med "tidning"?
- Litenmentuff
miniförening med "tidning"?
V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? 

Re: miniförening med "tidning"?
Både minisevenclub.com och miniclubsweden.com har tidningar...
/Magnus
/Magnus
Austin 850 -66
- Litenmentuff
vilken av dom har bäst tidning ni som får båda? 

V8:a a taste of heaven! vafan kör jag en mini för då? 

Jag är bara med i den ena klubben och kan rekomendera http://www.minisevenclub.com/
(Minisevenclub är den så kallade "Stockholmsklubben")
(Minisevenclub är den så kallade "Stockholmsklubben")
Nu är det några år sedan jag var medlem i Mini Club, så jag vet inte om deras tidning utvecklats till det bättre sedan dess. För några år sedan var den ganska kass.Litenmentuff skrev:vilken av dom har bäst tidning ni som får båda?
Däremot vet jag att Mini Seven Clubs tidning "The Mini Times" är klart läsvärd. Inte minst tack vare Minitokig som skriver utav bara h-e.

/Mazze
"If it's stuck and it's not supposed to be, WD-40 it. If it's not stuck and it's supposed to be, duct tape it."
"If it's stuck and it's not supposed to be, WD-40 it. If it's not stuck and it's supposed to be, duct tape it."
Mini Life som är Mini Club Swedens klubbtidning är numera sveriges bästa hundkojetidning. Jag tog över den för drygt ett år sedan och det har skett stora förändringar. Bli medlem i klubben så får ni tidningen i fortsättningen, 4 nummer/år.Mazze skrev: Nu är det några år sedan jag var medlem i Mini Club, så jag vet inte om deras tidning utvecklats till det bättre sedan dess. För några år sedan var den ganska kass.
/ Pierre K
Denna dagen - ett liv (fabror Melker)