Eller hur?

Du använder ju ändå aldrig blinkers, Gubbekerguelair skrev: Skall blinkers tillbaka vid ratutslag ? Det har det aldrig gjort på min bil....
Oh, tack!makervall skrev:Blinkersen ska gå tillbaks automatiskt. Det är troligen en plastflärp som sitter vid spaken som är utsliten. Ta bort kåpan runt rattstången så ser du vad jag menar...
/Magnus
Ja, får pröjsa 500 i månaden till en av bilarna, men då blir det värmegarage och nära å bra till mina föräldrar. Andra bilen kommer in i en lada och kommer få stå där gratis=)Hylsan skrev:OT: nu verkade det som att du fixat garaget, men annars har jag plats om du behöver.
/Hylsan
Det har jag inte tänkt på. Shit, blir en del arbete då. Finns ingen plugg i botten? Får nog lusläsa mini magazines tidningarna, har för mig de hade en artikel om kylare för ett tag sen.Kirill skrev:På frågan gällande kylaren så ställer jag en motfråga, ska du hälla ut det och undrar vart du ska hälla det eller Hur du tömmer systemet?!
Rätt enkelt att lossa hela tjofräset, tror det var en 6 bultar eller kan det ha varit 8? Som du skruvar loss på var sida om kylaren! Passa på att lossa de fyra som håller fast fläkten för då är det bara att dra upp kylaren efter du har lossat alla slangar och tömma ut ;D
På andra frågan så säger jag, Ja det låter som så =)