JA! Bes ua!
JA! Bes ua!
Underbart! Bes ua idag! 2 ytterligare år av glädje! Besiktningskillen släppte däck och fälg med en reprimand om att jag borde sätta skärmbreddare pga höga böter och ombesiktning... Dags att börja kolla på alla andras breddare för att se vad som blir snyggast på min bil. Några tips på breddare? Det finns ju massor...
Re: JA! Bes ua!
Varför klankade de på breddarna för? O_O
Finns en hel uppsjö som sagt med breddare, plast, glasfiber, alu och sen från bara en liten listjä*el till drygt 9 cm ut från chassit
Men grattis grattis...
Själv får jag väl besiktiga min bil först nästa år O_x och då är det 13 år sedan senaste godkända
Finns en hel uppsjö som sagt med breddare, plast, glasfiber, alu och sen från bara en liten listjä*el till drygt 9 cm ut från chassit

Men grattis grattis...
Själv får jag väl besiktiga min bil först nästa år O_x och då är det 13 år sedan senaste godkända

Grattis till besiktningen!
Angående breddare så ta en titt på:
http://www.bud666.pwp.blueyonder.co.uk/Arches.htm
Vilka breddare beror väldigt mycket på hur mycket dina däck sticker ut från karossen.
Grp 2 Extra wide kör iaf jag med mina 10x6 deepdish fälgar.
Angående breddare så ta en titt på:
http://www.bud666.pwp.blueyonder.co.uk/Arches.htm
Vilka breddare beror väldigt mycket på hur mycket dina däck sticker ut från karossen.
Grp 2 Extra wide kör iaf jag med mina 10x6 deepdish fälgar.
Tackar!
Vad de klagar på? Cooper S skivor på en standard 1000 som från början hade trumbromsar ändrar spårvidden...Utan Cooper S offset på fälgarna så breddar det utåt, det sticker ut rätt mycket.
Bra länk! Jag har funderat ett par år på vilka breddare jag ska sätta dit. Jag behöver konkreta tips av någon med erfarenhet från att prövat olika. Vad jag förstår är det väldigt varierande kvalitet och passform.
Vad de klagar på? Cooper S skivor på en standard 1000 som från början hade trumbromsar ändrar spårvidden...Utan Cooper S offset på fälgarna så breddar det utåt, det sticker ut rätt mycket.
Bra länk! Jag har funderat ett par år på vilka breddare jag ska sätta dit. Jag behöver konkreta tips av någon med erfarenhet från att prövat olika. Vad jag förstår är det väldigt varierande kvalitet och passform.