En butik som drar upp blandade känslor här ibland på forumet, dock har jag aldrig haft något som helst problem med Jana´s!
Kontakt: 0171-595 10
Mail: janamotors@glocalnet.net
Länk: http://www.janamotors.info.se/
När det gäller småprylar är det ju ofta väldigt mycket dyrare att köpa i Sverige, jämfört med England. T.ex. kostade skruvarna till bromstrummorna 15 kr st i Sverige, i UK 19,20 kr för alla åtta!Fekkeman skrev:Jag gillar Jana, har beställt därifrån några gånger nu och håller på som bäst att sammanställa en ny beställning. Om man skall jämföra priser (och det skall man) så ligger han väl lite över på det mesta, men ofta kan det gå på jämt ut om man tänker på att Engelsmännen har en ganska hög transportavgift + att det ofta kan bli fel (har hänt mig 2ggr av 3). Han kan uppfattas som lite "trubbig" när man talar med honom, men kunskapen som han besitter och som han gärna delar med sig av är för mig mer värdefull än att tjäna ett par hundringar på att beställa från England.
/Robban
Vem vet, det kanske inte han heller var eller hade i början..minitokig skrev:hmm, synd att man inte är lika duktig och har lika många kontakter annars hade man kunnat satsa